2011. december 26., hétfő

A legszebb ajándék...

Sziasztok! :)

Azt hiszem mondhatom azt, hogy én vagyok a legboldogabb kezdő író a világon...
Karácsonykor érdeklődve forgattam az egyik ajándékot. Könyv alakja volt, örültem, hogy kapok egy könyvet, amit olvashatok! (Mostanában kifogytam a jó regényekből, már mindent kiolvastam)
Aztán letéptem a csomagolást és a boldogságtól elsírtam magam. Valóban egy könyvet tartottam a kezembe, de nem ám akármilyen könyv volt! Mosolyogva simítottam végig a bőr borítást és olvastam el a címét: Magyar lesz a svéd világsztár...
Ez a legszebb ajándék, amit csak kaphattam! Kinyitottam a 65 fejezetes, 131 oldalas könyvet, amit ÉN írtam! Képekkel, mindenki szemszögéből gyönyörűen megszerkesztve... Nagyon-nagyon szépen köszönöm a kedves Télapómnak! :')
Íme a könyvem:


















És most, ha már ennyire boldog vagyok, megosztom veletek legújabb történetemet, amit már november óta írok, azt hiszem, hogy most hogy elértem a 8,000 látogatót, mondhatom, hogy megérte elkezdeni ezt illetve azt a blogot! Összesítve gyakorlatilag több, mint 15,000 látogatóm volt! :)
Köszönöm szépen... :')
Puszi: Panka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése