2011. november 13., vasárnap

65.fejezet

"A lényeg, hogy vége van!"

Ezt én Szabó Anikó még valamikor gólyatáborban mondhattam. Ennek már 23 éve...

Nagyon sok minden történt ezalatt az idő alatt. Először is újra be kell mutatkoznom: Szabó Anikó Saade vagyok, Eric Saade, híres svéd popsztár felesége, már 8 éve.

Ez a két tündér itt Szabó Melody Saade és Szabó Vanda Saade. A két lányunk. Ez a kép valamikor 12 éve készülhetett... Ekkor még csak 1 évesek voltak. Most pedig Melody az én karrieremet futja, a 2035-ös X-faktor legfiatalabb versenyzőjeként van a legjobb 4 között. Vanda még csak 13 éves, de már híres írónő lett belőle. Karrierét egy bloggal kezdte, majd miután egy kiadó rátalált, kiadta az első könyvét: Ilyen az élet... címmel. Eric és én nagyon boldogak és büszkék vagyunk a lányokra.

Ami ezen kívül még érdekes: Eric azóta is énekesi pályát folytat, 2015-ben együtt képviseltük Magyarországot az ESC-n, ahol holtversenyben lettünk elsők, két nagyon jó ismerősünkkel, Molly Sandénnel és Danny Saucedo-val, aki végül eljutott az Eurovízióra. Folyamatosan turnézik, de mindig van ideje a gyerekeire, és persze rám...
Én nem csak befutott énekesnő, de híres színésznő is lettem. Első nagy szerepem még 2016-ban a Tvájlájt című filmsorozatban volt. Ez a paródiája a híres Twilight Saga könyveknek. Én játszottam Hattyú Bella szerepét. Ezzel a filmmel futottam be és ezek után újabb híres filmekben játszottam, mint: A megtörhetetlen átok, Soha jobban, Kinyír a kanyar...
Szóval boldogan élünk, amíg meg nem halunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése