2011. november 1., kedd

61.fejezet

De gáz... csak 4 napja vagyunk itt, de úgy érzem, mintha már hónapok óta itt szívnék!
Erickel minden este kint beszélgetünk, úgyhogy senki nem tud róla... A feladatok egyre rosszabbak, mármint nem nehezek, csak rosszak! Még két feladatom van, mert 3 nap múlva megyünk haza. Már szinte mindenki hozzám szólhat, kivéve Ericet és... asszem ennyi! Csak Eric nem! Ez azt jelenti, hogy ma már biztos!


Tomi azt kérte, hogy délután 2kor várjam a stégnél, szóval pár perccel a beszélt idő előtt már ott ültem.
Kb 7 perc múlva már ketten ültünk és a lábunkat a vízbe lógatva beszélgettünk... Szavak nélkül. Tudtam, hogy ebből baj lehet, ha Tomi ideér, de Eric azt írta (újabban SMS-ezünk...), hogy nem érdekli. Hát, ráhagytam.
"Sok sikert!"-írta Eric.
"Köszi, tudod, hogy márcsak te nem szólhatsz hozzám?"-válaszoltam.
"Tudom, ezért ma én leszek a jutalmad! :)"
Ezen elmosolyodtam: "Tudom!"
Miután elküldtem az SMS-t, rögtön érkezett a válasz... De ez túl gyors volt ahhoz, hogy Eric legyen!
"Gyorsan lökd bele a vízbe, mielőtt odaérek vagy annak nem lesz jó vége!"
Megfordultam. A stég végén Tomi állt és biccentett a fejével. Szomorúan fordultam vissza, ezt nem akarom megtenni...
Újabb SMS:
"Ha nem teszed meg, a mai feladatsort elbukod!"
Nagy levegőt vettem, kikaptam a barátom kezéből a telefont és belöktem a vízbe.
-Mi a...?-nézett fel.
-Most rögtön tűnj el!-állt meg mellettem Tomi.
Eric szó nélkül kimászott a vízból és otthagyott minket.
-Micsoda bunkó!-ült le Tamás Eric helyére.-Ezzel kapcsolatosak a mai feladataid! Sok kicsi, de egybe túl nagy lenne...
Nem igazán értettem...
-Pihenj egy kicsit!-mondta.-Aztán még beszélünk!-hagyott egyedül...

Öt óra lehet... Kicsit kómásan fordultam a másik oldalamra, de rögtön felébredtem, mert valami majdnem kiszúrta a szemem. Egy papír volt összetekerve az ágyamra téve. Óvatosan szétnyitottam és aztán elállt a lélekzetem....

Azért állt el a lélegzetem, mert rájöttem... Tomi velem akarja megbüntetni Ericet, de Eric erről nem tud! Szóval azt hiszi, hogy direkt csinálom!
Na, nem, ebbe nem megyek bele! De muszáj...

Mikor kiléptem a faházból, elbújtam az egyik bokorba, ahonnan láttam, hogy Tomi éppen Erickel beszélget. Mivel Eric háttal állt, nem láthatott, de én láttam, hogy Tomi óvatosan a barátom faháza felé mutat a fejével. Értem, szóval ő legfoglalja Ericet, én meg bemegyek a szobájába.... Hát akkor hajrá!

2 megjegyzés:

  1. Á, nekem csak gumicsizmába kellet járnom, vödörbe vinni a cuccaimat + csákó és sárga gólyacsőr :) Az avatás rosszabb volt... Na de én olyan szinten lázadtam, hogy nem tudtak velem mit csinálni.
    Am. jó lett ez a rész is. Siess a kövivel! Vanda

    VálaszTörlés
  2. nem nagyon várom... :/ :D
    most hozom folyamatosan a részeket! :)
    P.

    VálaszTörlés