2011. október 31., hétfő

60.fejezet

--------------------------------------------------Ani-------------------------------------------------------

Hát ez a feladat a tegnapihoz képest semmi nem volt! Pff... Tomi nem tud jobbat kitalálni. Csak annyi volt, hogy énekelnem kellett.... Választhattam: SP, MM, Flour vagy Bieber. Jó kicsit kiakadtam, mikor elsorolta a lehetőségeket, de végül Mátét választottam, mert az még viszonylag elviselhető... vagy nem... Szóval ezt kellett elénekelnem (katt) Brr.. Na mindegy, a lényeg, hogy túl vagyok rajta. És képzeljétek hozzám szólhat még 3 gyerek! Csak 60-an vagyunk szóval az egész jó, mert Tomi is hozzámszól, meg pár haverja, azt összesen 8!

Mikor visszamentem a faházunkba, teljesen üres volt, amit nem csodálok, hiszen mindenki fürdik, csak nekem kell ezeket az idióta próbákat végigcsinálnom... Éppen átöltöztem, mikor észrevettem egy papírkát az asztalon. Felkaptam és mosolyogva olvastam végig:

Semmi testi értintkezést! Pipa!
Darabokra tépte a papírt és eldugtam a táskám titkos zsebébe, majd lerohantam a stéghez, hogy még fürödjek egy kicsit...

Vacsora után hamar lefeküdtem, hogy legalább egy órát tudjak aludni. Tízkor rezegni kezdett a telefonom... Indulás! Halkan kimásztam az ágyból és lementem a lépcsőn. Az ajtó csak azért sem akart halkan kinyíl, recsegett egy sort, aztán végre kint voltam. Már senki nem volt sehol, mert takarodó volt, úgyhogy észrevétlenül átfutottam az ebédlő melletti nádashoz. Senki nem volt sehol...
-Hahó?-kérdeztem halkan, mire megremegett a nádas.
Belestem és Eric csukott szemmel ült egy laptoppal a kezében. Ezt nem teljesen értettem, de leültem mellé, és még véletlenül sem értem hozzá.
A barátom megfordult és el kezdett gépelni. Egy pár perc múlva letette a földre és odacsúsztatta nekem. (katt rá, hogy nagyobb legyen!)


Mosolyogva írtam neki vissza: "Hát igen! Amúgy meg nem is értem, első nap tök durva feladatot adott, a mai meg... semmi nem volt!"

Pár perc múlva újra a kezemben volt a laptop: "Én tudom az összes feladatodat, de azt nem tudom kijátszani, mert arról egymás között is tilos beszélni... Annyit elárulok: nem lesz mind gáz...!"
Mind? Oh... "Hát köszi, majd próbálkozok! Na, menjünk aludni, mert holnap fáradtak leszünk... Aludj jól! puszi"
Eric röviden visszaírt: "Pihend ki magad! :) aludj jól te is! :*"
Felálltam és otthagytam Ericet a nádasban. Fáradtan dőltem az ágyamba. Mindjárt 11.
Jó éjt Eric!

2 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ, de áttudom érezni ezeket a szívatásokat. Igaz én tavaly voltam gólya, de még emlékszem rá. Ráadásul 7.-es voltam, azokkal pedig még jobban kicsesztek. Na de nem baj, idén én röhögtem az elsősökön. Várom a következőket! Siess! Vanda

    VálaszTörlés
  2. Fu,nagyon köszi Vanda.... :)
    Igazábol én majd csak jövőre leszek gólya,de kicsit félek és a legrosszabb dolgokat írom le,amit el tudok képzelni... :D
    És sietek,ahogy csak tudok!
    P.

    VálaszTörlés