2011. szeptember 8., csütörtök

10.fejezet

Tudjátok nem nagyon emlékszem a tegnapi napra... Szerencsére nincs agyrázkódásom és azt mondták,ha ma még pihenek,akkor holnaptól újra próbálhatunk. Most csak nélkülem próbálnak,de jobb is. Egész nap egyedül fekszem az ágyban, TV-t nézni nem tudok,mert a németem nem profi, és különben sem engednek,mert attól jobban fáj majd a fejem. A napom legjobb része az volt,amikor megérkezett a mentorom és elhozta a többiek ajándékait. Tökre örültem! Kaptam egy aláírást és egy csoki Alexandra Stan-től,Lena jobbulást kivánt és sajnálta az előtte levő estét,és másoktól is kaptam max egy csokit (aláírták a kártyát,de nem nagyon tudtam kik azok,de attól még kedvesek...). És akkor az utolsóhoz értem. Egy csokor virág volt,rajta egy kártya. Szép kártya volt,aztán mikor kinyitottam,máris elcsúnyult:
"Jobbulást! Eric...  U.i.: Remélem nem gyógyulsz meg a versenyig...^^ "
Kössz Eric,feldobtad a napom... De legalább tudom,hogy még mindig utál... Szomorúan néztem a kártyát,mikor Péter megszólalt:
-Elárulod,min vesztetek össze?
Döbbenten néztem rá. Honnan tudja?
-Tudod, Erickel....?-folytatta.
-Honnan tudod?-sóhajtottam.
-Eric mondta,mikor odaadta az ajándékot... Elolvastam a kártyát...-nézett rám.
Nem tehetek mást... Elmondtam neki.
-Komolyan ez a baja?-kérdezte Péter.
-Én se értem igazán...-húztam el a szám.
-Ne is akard meg érteni,csak mutasd meg neki,hogy te vagy a jobb! Megnyered az ESC-t és aztán hadd pukkanjon meg.
Ekkor megint kopogtak. A nővér volt az,hogy látogatóm van. Rögtön felpattantam az ágyból,aztán vissza is estem. Nem megy még annyira... Lena lépett be az ajtón.
-Szia!-ölelt meg.
-Szia!-köszöntem én is,közben félrenéztem és intettem Péternek,hogy hagyjon minket egy kicsit.
Mikor kiment,Lena rátért a lényegre.
-Figyelj,sajnálom,hogy így alakult... Kérlek,bocsáss meg!
-Miért kéne bocsánatot kérned,én vagyok a hibás.
Azt hiszem Lenában egy jó barátot fedeztem fel.
-Nem tehetek róla,hogy Eric zsarolni próbált téged.-mondtam.
A lány döbbenten nézett rám.
-Micsoda?????
Ekkor jöttem rá,hogy ő nem tudta,hogy Eric azért csókolta meg,hogy hallgasson.
-Hát tudod,mikor megcsókolt,csak azért csókolt meg,mert azt akarta,hogy hallgass...
-Mégis hogy képzeled!-csattant fel.-Egy miért lesekszel,lehet,hogy akkor nem estél volna ki a szekrényből és kettő,Eric és én járunk!
Megfordult velem a világ......
-Hogy mi????????????-kérdeztem megdöbbenve.-És mi van Molly-val?
-Milyen Molly-val?-érdeklődött Lena.
Nem hittem a fülemnek. Eric Lenával csalja a barátnőjét? Nem,az lehetetlen!
-Tudod mit hagyjuk! Pihennem kell,kérlek menj el!-fordultam hasra. Hallottam,ahogy Lena kimegy és becsapja az ajtót. Miért kell mindenkinek ellenem fordulni??????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése