2011. szeptember 14., szerda

27.fejezet

-Tökéletes terv!-ölelt meg utoljára Eric Saade,a svéd popsztár,akit ma 2012.05.28-án halottnak nyílvánítottak....

Mikor másnap suliba mentem,Mia sírva borult a nyakamba. Biztos hallotta,hogy Eric "meghalt"... Mert tudjátok nem! Eric nem halt meg. Csak Eric Saade nem létezik többé... Viszont nem tudom,hogy hallottatok-e már Szabó Erik nevű valahonnan előkerült rokonomról. Mert tudjátok, Erik eddig külföldön élt és most hazajött Magyarországra és meg kell tanulnia magyarul és több dolgot Magyarosrszágról,ezért igaz,hogy már 20 éves,de szeptemberben velem együtt elkezdi a gimit és amellett még indul a 2012-es X-faktorban is... Na most már muszáj nevetnem! Ugye nem gondoltátok komolyan???? Már mint,hogy van egy Erik nevű rokonom... Pff...
Szóval ezt találtuk ki. Tökéletes,Eric megint lehet nemzetközi énekes,mint Eric Saade 2.0... Mert azért van egy kis beleszólásom a 2013-as Eurovízió alakulásba.

Éppen tesi óránk volt és fociztunk. Lányok vs fiúk... Ez csak azért baj,mert a lányoknál nem sokan..... nem mondom,hogy nem tudnak focizni,mert a labdába mindenki bele tud rúgni,az a baj,hogy félnek tőle. Éppen 4:0-ra vezettek a fiúk,mikor a kerítés mellett megjelent Eric...
Mia egyből sikítani kezdett és azt kiabálta,hogy él!
-Mia,nem akarok izé lenni,de ő az egyik rokonom...-mondtam. A lány szája egyből felegörbült.
Időt kértem és odaszaladtam.
-Hát te?-kérdeztem MAGYARUL.
-Csak jöttelek megnézni-felelt.-Nem baj ugye?
-Dehogy! Csak tudod,te Szabó Erik vagy,oké?-mosolyogtam.
-Persze-nézett a pályára.-Beszállhatok? Mert látom kicsit vesztésre álltok...-nevetett.
-Várj megkérdezem!-szaladta a tanárhoz,aki természetesen megengedte.
Eric gyorsan bejött a suliba és beállt hozzánk.
-Hé,ez nem fair! Ő fiú és velünk kell,hogy legyen!-ordított át Dominik a pálya másik feléről.
-Dominika,csendben marad!-oltotta le a tesitanár.
Szóval Eric marha jól játszott és végül 9:4-re vertük a fiúkat. Nem is kell mondanom óra után minden lány odavolt Ericért... Még Gréta is!
-Mehetünk haza?-kopogott be a lány öltöző ajtaján.
-Persze-és már mentem is.-Sziasztok!-köszöntem a csajoknak.
-Várj!-jött oda az egyik lány.-Ugye holnap is elhozod?
-Mégis mit?-néztem furán.
-Hát a srácot...-ábrándozott.-Annyira édes!
Nem bírom a nyálas dolgokat,szal leléptem...

-Tudod...-mondtam Ericnek.-A csajok oda vannak érted-mosolyogtam.
-Igen,tudom-felelt a srác magabiztosan. Erre mindketten elnevettük magunkat.

Otthon Eric éppen gépezett,én meg a leckémet írtam,mikor csengettek. Kimentem kinyitni az ajtót. Nem láttam,hogy ki áll a kapu mögött,csak annyit,hogy viszonylag magas volt. Kinyitottam a kaput és sikítva ugrottam az érkező nyakába....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése