2011. szeptember 30., péntek

53.fejezet

Éljen a korán kelés! Már fél 8-kor a mentorok-házában ültünk és vártuk a fiúkat...
-Sziasztok!-jött be egy olyan 20-on éves srác.
-Szia! Ööö, Kelemen László vagy, ugye?-kérdeztem.
-Igen!-bólogatott.
Emlékszem rá, nagyon tehetséges srác... Egy Ramones számot hozott. Hey ho let's go!
Marha jó volt! De láttam, hogy Ericnek nem nagyon tetszik.
Jöttek a srácok, szinte mindet megismertem és aztán jött a feketeleves....
Éppen néztem a listát, márcsak egy ember volt hátra. Aztán Eric megszólalt:
-Hogy az a!
Felnéztem és Ádám állt meg előttünk. Hogy létezik, hogy még nem találkoztunk???
-Na mi van?-kérdezte.
-Tudod, ez... jaj!-csak ennyit tudtam mondani.
-Mit fogsz énekelni?-törte meg a csendet Eric.
-Someone New...-mosolygott a srác.
Pont ezt kellett választania? Someone New Eric egyik régi száma és az én egyik tavalyi párbaj dalom... Valaki új:

Tökéletes volt, minden szempontból... A helyzethez is tökéletesen illett.
Miután kb 1 és fél perc múlva sikerült újra levegőt vennem, végre megszólaltam:
-Oké, köszi... Várj te is kint, amíg meghozzuk a döntést...-és Ádám kiment.
Erickel odaültünk a laptophoz és újra megnéztük a felvételeket, de akkor is Ádámé volt a legjobb.
-Most mi legyen?-kérdeztem.-Nem ejthetjük ki azért, mert... várj! Miért is?
-Mert egy bunkó állat, aki Dominikkal szövetkezik?-kérdezte Eric cinikusan.
Igaz... Elmesélt mindent, mikor utánam jött a moziba és Ádám miket mondott neki, mikor átment hozzá. Hát igen, ez a srác télleg megkattant! Pedig nem ilyennek ismertem meg.
-Rendben. Tudom, hogy kiket engedek tovább... Nagyon köszi a segítséget!-mosolyogtam a barátomra. Barátom? Hű, ez még nagyon fura..

Csak 3 embert választhatok. Csak hármat!
Most Kelemen Laci ült velem szembe.
-Tudod, én nem vagyok az, aki nagyon Ramones-t hallgat, de ez...-sóhajtottam.-Nagyon tetszett! És szeretném, ha majd az élő showban is ilyen jól énekelnél!
A srác a nyakamba ugrott. Úristen! Eszembe jutott, hogy én mit csináltam, mikor Geszti Péter kimondta...

"2011.augusztus 4.
Én beleadtam mindent! Ahogy csak elő lehet adni ezt a dal... Geszti komoly arccal ült előttem és láttam rajta, hogy gondolkodik.
-Tudod, nagyon nehéz ennyi versenyzőből kiválasztani azt a 3-at, akiben lehetséges, hogy megvan az X-mondta.-De megnéztem az eredeti Mika Newton számot és hát nem tudom mit mondjak...-éreztem, hogy nem számíthatok jóra-Csak szeretném, ha megígérnéd, hogy az első élő show-ban fokozod ezt!-mi??? továbbjutottam???-Mert szerintem nehéz lesz!-mosolygott a mentorom.
Nemhogy a nyakába ugrottam, de a kanapét (!!!) is felborítottam...
És be is tartottam, amit ígértem, mert a Rockefeller Street volt az első dal, amit előadtam és az egyik legtökéletesebb is..."

Szóval megértem a lelkesedésüket és Péternek tényleg igaza volt... Ez nagyon nehéz!
Jöttek sorba a fiúk és sajnos mindnek meg kellett mondanom, hogy sajna nem. (Kivéve Saras Péternek, mert őt továbbjutott..) És tudjátok most következett Ádám, és mivel ő volt az utolsó, hát ki kellett mondanom:
-Te vagy a harmadik döntős...-sóhajtottam. És nem az történt, amire számítottam.
-Köszi, akkor beszélünk, hogy mi lesz majd az első élőshowban! Szia!-intett a srác és kiment.
Nem tudom, hogy ebből mi lesz, de majd kiderül... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése