2011. szeptember 22., csütörtök

44.fejezet

Csak futottam és futottam... Éreztem,hogy valaki utánam jön,szóval megérdemlek egy tesi 5öst! Mármint ha túlélem...
Egyszercsak véget ért az erdő és hatalmas tisztáson találtam magam. Körülnéztem,aztán Mollyval találtam szembe magam. Úgy megijedtem,hogy legalább két métert arrébb ugrottam.
-Molly,kérlek áruld el miért akarsz megölni!-mondtam.
-Mit kell ezen elárulni?-nézett hitetlenül.-Eric csak azért szakított velem,mert belédszeretett,mikor a színpadon neki énekeltél!
Döbbenten néztem a lányra. De hát én erről nem is tudtam! Eric belémzúgott??? Te jó ég!
A földre rogytam és aztán rájöttem... Az a csók,nem is olyan volt,mint Dannyvel! Több volt annál...
-Molly,figyelj!-magyaráztam.-Nekem erről fogalmam sem volt! Eric azt mondta,hogy ő azt csak olyan csóknak szánta,tudod,mint egy baráti! És gondoltam a többi is az volt...-vontam vállat.
-A többiii???-sipította Molly.
Lehet,hogy ez nem kellett volna? Jaj!
A lány beindította a láncfűrészt és felém közeledett. Nem tudtam,mit tegyek,szóval csak leültem a földre,befogtam a fülem és lecsuktam a szemem...

Közben......

---------------------------------------------------Eric------------------------------------------------------

Nem tudtam merre futok,csak húztam az időt,hogy Emilynek legyen ideje visszaérni. Danny a nyomomban volt és folyton azzal a játék bigyóval lőtt rám. Mondjuk amivel teletöltötte az elég igazinak tűnt...
Egyidő után már nem bírtam tovább megálltam. Danny is beért és megállt mellettem.
-Ennyire zavart?-lihegtem.
-Hát,csak mert te már voltál tavaly az ESC-n és én is szerette volna menni,nem csak megint zsűrizni...
-Sajnálom...-mondtam.-De ígérem! Jövőre nem indulok... Legalább is Svédországot képviselve.
-Akkor ott találkozunk!-nyújtott kezet.
Jaj... Már azt hittem,hogy tényleg képes lenne lelőni! Átkarolt a srác,és eldobta a fegyverét. Mostmár teljes biztonságban vagyok...
-Csak mondom!-szólt Danny.-Hogy Molly képes megölni a barátnődet!
-Ne már!-dobtam le a kezét a vállamról és rohanni kezdtem...
Nem volt nehéz megtalálni őket,arra kellett rohannom,amerre a láncfűrész hangját hallottam.
Egy tisztáson kötöttem ki és láttam,ahogy Molly a magasba emeli a fűrészt,aztán sikítást hallottam.
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-kiáltottam és a földre rogytam.
Ekkor érkezett meg Emily és mögötte a rendőrök.
-Elkéstem...-súgta és rám borult,hogy megvigasztaljon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése