2011. szeptember 5., hétfő

1.fejezet

-Úristen,annyira izgulok!-mondta Anikó,mikor már felöltözve állt a színpad mellett.

-Mindenkit üdvözlünk a 2011-es X-faktor döntőjében!-hallotta színpadról Sebestyén Balázs hangját.-Már csak két versenyzőnk van hátra, Kocsis Tibor!
-És Szabó Anikó!-kiabálta lelkesen Ördög Nóri.-Ma eldől ki nyeri meg a Mr. vagy Mrs. X-faktor címet!

Ennyire még soha nem izgultam.3 produkció,ebből 2 az teljesen átlagos,a 3.az,amiért izgulok.Tudjátok az egyik,amit előadok az Selena Gomez Love You Like A Love Song és Britney I Wanna Go.És aztán jön az a szám,amivel a válogatón hatalmas sikerem volt... És ma felül fogom múlni! És a kedvenc előadómtól van. A neve Eric Saade. Igen,ember Saadeista vagyok! A Popular tökéletes mását fogom előadni! Imádni fogják,itt az üvegbarlang és a ruhák is pontosan ugyanolyanok,mint az eredetiben.És közeledik a színpadra lépém,úristen!.....


-Biztos emlékeztek még arra a kislányra,aki nyáron belépett ebbe a helységbe és még csak nem is feltételeztétek volna róla,hogy helye van a döntőben.És akkor elkezdett énekelni,ami egész Magyarországot elvarázsolta.A dal választás tökéletes volt,a címe Popular vagyis népszerű.Most pedig nézzük meg,hogy lesz ez a már nagylány népszerű! Szabó Anikó!!!!!!-mutatott be a közönségnek Geszti Péter,a mentorom. És itt volt az ideje színpadra lépni:



És hallottátok a tapsot? Úristen,sikerült..... Hihetetlenül megkönnyebbültem! Márcsak az eredmény hirdetés van és nem hiszem,hogy esélyem van,mert nagyon jó az ellenfelem és én fiatal vagyok még az X-faktorhoz....

-És 2011-ben az X-faktor nyertese nem más,mint.... -kezdte Balázs és következhet az idegölő időhúzás.
Tudtam,hogy esélyem sincs,de azért kiváncsi voltam rá.Ott álltunk mind: Nagy Feró és Tibor, Geszti Péter és én. Már tudtam,hogy énekesnő leszek és nem érdekelt,ha nem nyerek és már a jövőmön gondolkodtam,mikor láttam hogy mindenki ugrál örömében...
-Nyertél!-mondta boldogan a mentorom.
Nyertem????? Nem hittem el,amit mondd... Nyertem! Én vagyok Mrs. X-faktor,ááááááá!!!!!!!
Hihetetlen! De az az igazság,hogy másra nem emlékszem,csak hogy mindent elborít a sötétség.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése