2011. szeptember 10., szombat

19.fejezet

Megdöbbentve néztem az öreg embert... Tényleg ő Eric apja???
-Komolyan?-kérdeztem.
-Persze,gyere csak be! Mutatok pár képet a családról.-nyitotta az ajtót,én pedig bementem.
A szoba elég réginek nézett ki. Még TV sem volt!
-Ülj csak le,hozzat neked egy teát?-indult el a konyha felé.
-Köszönöm,az most jól esne.-feleltem. Pár perc múlva visszajött és egy nagy albumot hozott magával.
Leült mellém és elkezdte mutogatni.

-Ezen a képen én vagyok,mikor 21 éves voltam és nyaralni mentünk.-megdöbbenve néztem a képet.

Tiszta Eric! Mutatott még pár képet,hogy hogy nézett ki fiatalon:








Mikor látta,hogy meggyőzött,Eric-ről mutatott képeket.
-Így nézett ki kiskorában:





-Ez meg valamikor a gimiben készült róla:

-És után már csak színpados,vagy fotózáson készült képeink vannak,meg mikor Molly-val van.-nézett maga elé.-Már tervezték az esküvő és akkor jött az a lány és csábította Ericet.
Hoppá! Ezek szerint nem ismert fel... Inkább nem is mondok semmi!
-Nem baj,ha egy kicsit lefekszem?-kérdeztem a fejemet fogva.
-Dehogyis! Csak nyugodtan,jobbra az első ajtó.Oda befekhetsz!-mondta.
-Köszönöm-és már mentem is be. Bezártam az ajtót és végigfeküdtem az ágyon. Két pillanat múlva pedig már aludtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése