2011. szeptember 26., hétfő

48.fejezet

--------------------------------------------------Ani-------------------------------------------------------

Volt már olyan érzésetek, hogy követnek? Tisztára paranoiás vagyok! Mikor jöttem, a buszon odajött Dominik és valamit magyarázott, de nem hallottam, mert zenét hallgattam, de nem is nagyon érdekelt!
Most végre itt vagyok... Valóra vált egy régi álmom: Ádám elhívott moziba! Tudjátok, azért mondtam, hogy régi, mert nem tudom, teljesen össze vagyok zavarodva! Mert amit Molly mondott meg, hogy Eric és Ádám és... áááááá!!! Szóval értitek.

Annyira imádom ezt a csajt! Shannon Woodward a legjobb színésznő, akit ismerek! Páran már mondták, hogy hasonlítok rá. Szerintetek? (Katt!) Biztos igazuk van... :D
A film végén beültünk egy Mekibe Ádámmal. A szokásos "hogy tetszett a film?" meg "ugye, az milyen vicces volt!" dolgok után Ádám megkérdezett valamit, ami miatt kiköptem a kólám.
-És te most jársz ezzel az Erickel?-kérdezte. Döbbenten néztem rá. Honnan veszi ezt mindenki?
-Dehogyis!-feleltem.-Csak nagyon jó barátok vagyunk... Tudod, mint veled!
-Aha-felelte Ádám és lehajtotta a fejét. Láttam, hogy valami baja van.
-Mi a baj?-ültem át mellé.
-Ja, semmi semmi! Csak gondolkoztam...-legyintett és beleharapott a BigMac-jébe.
-Na!!!-mondtam.-Látom, hogy bajod van! Mondd már!-löktem meg.
-Én csak jó barátod vagyok?-nézett rám. Most komolyan ezen gondolkodott????
-Nem!-feleltem.-Te a legjobb vagy!-mosolyogtam, aztán majdnem elfelejtettem levegőt venni...
Ádám megcsókolt! És az a gáz, hogy nem is bántam... Ez újra jó érzés volt....

---------------------------------------------------Eric------------------------------------------------------

Majdnem leestem a mozgólépcsőről... Eddig onnan figyeltem Anit és Ádámot, aztán meg ÚRISTEN!!!!
Ezt nem hiszem el... Akkor ezek szerint most járnak vagy mi? Aztán megláttam a mozgólépcsőn az lesifotóst.
-Hé!-kiabáltam rá.-Álljon meg!
Után futottam, de nem értem utól... Úristen, mi lesz ebből????
Láttam, hogy Aniék felállnak és elindulnak... Sietnem kell haza, nehogy meg tudja, hogy kémkedtem utána, az nagyon gáz lenne... Szóval indultam, de nem bírtam ki el kellett szaladnom a mosdóba.
Amiért azért gáz, mert mikor kiléptem, a WC-ből nekimentem Ádámnak....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése