2011. szeptember 15., csütörtök

30.fejezet

Láttam Mián,hogy nagyon boldog,hogy összejöttek Benjivel,ezért gondolom,hogy jót tettem azzal,hogy Ericet leszedtem róla.
Valamit éppen beszéltek,mikor Mia intett és otthagyta barátját. Odajött hozzám és leült mellém.
-Miért nem mész Benjivel?-csodálkoztam.
-Azt mondtad,hogy megmagyarázod....-nézett rám.
Jah,persze! A csók...
-Figyelj!-suttogtam.-Ezt soha nem mondhatod el senkinek! Érted?-Mia bólintott.-Szóval minden úgy kezdődött,hogy mikor első nap az ESC-n.... -és el kezdtem mesélni. Percekig csak beszéltem és beszéltem... A végén Mia már hitetlenül nézett rám.
-Ez hihetetlen!-mondta.-És akkor most mi van Erickel?
-Most ügyelünk rá,hogy nehogy eljusson a hír Mollyhoz,hogy él... Különben annak beláthatatlan következményei lesznek...
-Hát... értem. De úristen,hogy Eric Saade belémszeretett???-sóhajtott.-Ha nem ismerem Benjit,akkor nagyon szívesen elfogadtam volna.-nevetett.-De akkor miért csókolt meg?
-Azt most én se tudom...-feleltem szomorúan. Annyira érdekelne mi van a srác fejében...
A következő pillanatban Eric állt meg mellettünk.
-Sziasztok!-köszönt.
-Akkor én most magatokra hagylak titeket!-kacsintott Mia és bement a suliba.
Eric leült mellém és maga elénézve szótlanul ült. Egy 10 perc után már nem bírtam tovább.
-Miért?-kérdeztem hirtelen. A srác megfordult.
-Mit miért?
-Kérlek mondd el! Miért vagy ilyen velem?-kérdeztem.
Eric hallgatott. A földet nézte és nem válaszolt.
-Eric,kérlek,áruld el!-kértem.
Nagyot sóhajtott és végre megszólalt.
-Figyelj Ani,most nem tudok erről beszélni! Nem vagyok biztos semmiben... Abban se vagyok biztos,hogy Szabó Erik vagyok,vagy hogyis hívnak...-magyarázta.
Megöleltem az elkeseredett srácot... Lehet,hogy még soha nem koptatták le... Mondjuk ez elég valószínű.
Ott ültünk órákig ölelkezve a suli lépcsőjén,még akkor is mikor már besötétedett. Mindketten gondolkodtunk. Eric valószínűleg azon,hogy most mit érez,én pedig.... hogy talán én is másképp érzek,mint gondoltam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése