2011. szeptember 21., szerda

41.fejezet

Mindenki itt volt....
Az egyik oldalon Molly és az ügyvédem, a másikon a két Ani és köztük én.
-Kérem Ms.Molly Sandén kisasszonyt,hogy fáradjon ki!-mondta az ügyvéd Anikó.
Molly nagy nehezen felmászott a székre és várta a kérdéseket.
-Rendben Molly!-kezdte a lány.-Ön azt állítja,hogy Eric Saade azon a bizonyos éjszakán meg akarta gyilkolni magát!
-Igen,ezt állítom-bólintott Molly.
-Kérem mesélj el,hogy ez hogy is volt!
-Rendben... Szóval aznap este gondoltam meglepem Ericet és Anikót,azt a kis.... mindegy,vittem nekik sütit. És akkor volt az,hogy bementem,majd amíg vártam,hogy visszajöjjenek a konyhából,amikor a székem hátuljába egy kés fúrodott... Hátra néztem és Eric állt a konyha ajtajában. Gonosz vigyor ült az arcán,amit még soha nem láttam. Aztán nem tudtam parancsolni a lábamnak és el kezdtem rohanni. Csak futottam és futottam ki a házból és fel egy dombon,mikor meglőtték a lábam és eltalált valami csontot és így legurultam a dombról és eltört a lábam...
-Tiltakozok!!!-kiabált fel mellőlem a másik Ani.
-Elutasítom!-mondta a bíró.
-Értem,és köszönöm!-mondta az ügyvéd Ani,majd felénk fordult.-Eric kérlek,mondd el a te verziódat!
Feltápászkodtam és beültem a székbe. Mindent elmeséltem a bírónak arról a napról,mikor Molly megjelent nálunk. Nem bírtam semmit leolvasni a bíró arcáról,mikor befejeztem. Végül a másik Ani is elmondta a történteket (természetesen az én pártomat fogta),szóval így,hogy ketten állítjuk ezt,nagyobb a valószínűsége,hogy Molly a bűnös! Hurrá,megmenekültem!
-Tiltakozom! Ez nem igaz!!!! Én biztos nem tennék ilyet!
-Akkor drága,édes,ártatlan kis Molly!-sétált oda hozzá ügyvéd Ani.-Akkor miért szöktél meg Svédországból? Mert tudtommal,éppen őrizetben voltál és nem engedtek el,hogy sütit hoz! Milyen átlátszó már!-emelte meg a hangját.-Sütik miatt majdnem 8 órát???
És ezután volt gáz... Molly elájult. Legalábbis úgy tett!
-Rendben!-állt fel a bíró.-Mindenki üljön le kérem! Meg van a döntés... Kérem Eric Saade urat és Molly Sandén kisasszonyt,hogy fáradjanak elém!
Mivel Molly éppen "nem volt eszméleténél" egyedül álltam a bíró elé.
-Molly Sandén-t felfüggesztetten 5 hónapot kap és maga Eric Saade...-fordult felém. Nagyon izgultam,de tudtam,hogy nem lehet,mert nem kaphatok semmit,mert nem csináltam semmit!
-2 hónap letöltendőt kap a Cozma utcai Börtönben,azonnali hatájjal!-csapott a kalapácsával az asztalra.
Teljesen ledöbbentem és mikor megfordultam,láttam,hogy az ügyvéd Ani mosolyog (???),a másik Ani pedig sírva fakad... Valami nem stimmel! Már jöttek az őrök és megbilincseltek.
-Kérem!-mondtam.-Még hadd beszéljek vele!-mutattam a síró Anikó felé...
-5 perc!-mondta a bíró és bevittek minket egy szobába,ahol ketten lehettünk... Miután feltérképeztem a helyet,hogy sehol nincsenek kamerák,leültem Ani mellé.
-Áruld el!-kezdtem.-Mi történt???
Ani letörölte a könnyeit és megszólalt:
-Tudod,vannak ismerőseim itt... Az ügyvéd Anikó egy előre felvett alak volt és azért mosolygott a végén. Mert azt gondoltam,hogy nyerünk és akkor majd te és én,az igazi én boldogan összeölelkezünk és ő meg mosolyogva néz minket...-sírta el újra magát.
Megsimogattam a hátát és mosolyogva mondtam:
-Semmi baj,csak 2 hónap! Addig megleszel és minden nap meglátogatsz majd oké?
Ani visszafojtotta a könnyeit és bólintott. Megöleltem a lányt és utoljára nyomtam egy puszit a fejére,mikor bejött az egyik őr.
-Lejárt az idő!-mondta.
És most először volt az,hogy Anikó csókolt meg engem,nem én őt. Utána leroskadt a padra és megint sírni kezdett,engem pedig elvittek az őrök....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése