2011. szeptember 25., vasárnap

47.fejezet

Kicsit lelkiismeret-furdalásom van,mert nem adtam át Aninak Ádám üzenetét. Ez már 3 napja volt és azóta nem alszok...
Este,mikor Anikó hazajött az X-faktor válogotóról,nem feküdt le aludni,hanem átöltözött.
-Hová mész?-kérdeztem.
-Hát... emlékszel Ádámra,ugye?-nézett vissza rám a tükörből. Bólintottam.
-Azt mondta,hogy elvisz moziba meg vacsizni a mekibe.
Döbbenten álltam mögötte. Hát mégis felhívta? És ma randira mennek,vagy ez nem az?
Ani megfordult és megölelt.
-Majd jövök!-mosolygott,majd elindult.
Továbbra is dermedten állt az előszoba közepén. Ani most komolyan randira megy ezzel a sráccal?
Tudnom kell! Tudnom kell,hogy mit akar!
Ész nélkül felkaptam a kabátom és rohantam Ani után...

A busz megállónál értem utol a lányt. Ült az egyik széken és bedugta a fülébe a headsetét. Megálltam az egyik óriás plakát mellett és figyeltem. A busz kb 5 perc múlva megérkezett és Ani az elsők között szállt fel. Gyorsan besurrantam a hátsó ajtón és leguggoltam az egyik szék mögé. Nem volt hely,ezért Ani végigállt. Az Örs-re ment,az még 5 megálló. Aztán a Rákoczi utcánál felszállt a baj...
-Hát te meg mit csinálsz?-kérdezte gonosz vigyorral az arcán Dominik.
-Ööööö,nem volt ülőhely!-mutattam,miközben elindultunk.
-És az ott Ani mellett?-kérdezte.
Megfogott! Láttam az arcán, hogy mit gondol! Elindult Ani felé.
Mit tehettem? A következő megállónál leugrottam a buszról. És láttam,hogy Dominik leül Ani mellé és el kezdtek beszélgetni,a busz pedig elindult.
Tudjátok lehet,hogy ez gáz és egynap égő fejjel fogok erre visszagondolni,de a busz után futottam....

Mire az Örs-re értem, majdnem kiköptem a belem, de még csak most kezdődött minden! Láttam, hogy Ani egyedül száll le a buszról, szóval utána mentem. A Sugár bejárata előtt Ádám várt. Mikor Anikó meglátta, rögtön a nyakába ugrott. Egy két perc múlva, mikor végre túl estek az ölelkezésen, elindultak befelé.
A film, ha jól tudom fél kilenckor kezdődik, szóval volt még 10 perc. Mondjuk arról fogalmam sincs mit néznek majd meg,de majd lesz valami...
Lifttel mentek fel a mozihoz, addig én a mozgólépcsőn felszaladtam és a moziban beestem a pult mögé.
-Segíthetek valamiben?-kérdezte a pénztáros lány, aztán hirtelen elkerekedett a szeme.-Úristen! TE???
Felugrottam és befogtam a száját.
-Kapsz egy aláírást,ha csendben maradsz!-súgtam, mire bólintott és visszamásztam a pult alá.
És belegondoltam. Mégis mit csinálok itt? Ha nagyon pontosan akarok fogalmazni, Ani után kémkedek...
Hallottam, hogy megjöttek.
-Jó estét, volt foglalva két jegy az új Shannon Woodward filmre-mondta Ádám.
(Tudjátok ki Shannon Woodward ugye? :D Jobb oldalt, Szabó Anikó néven megtaláljátok a képét...)
Értem,miért ezt választották. Ani imádja ezt a csajt és Ádám csak imponálni akar neki!
Miután bementek, felálltam.
-Kérek egy jegyet én is erre a filmre!-mondtam határozottan a lánynak.
A kezembe nyomott egy jegyet, én meg beszaladtam Aniék után....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése