2011. szeptember 7., szerda

5.fejezet

-Ani,ébredj!-hallottam egy lágy hangot,ami mindig megnyugtatott. A mentorom volt. Akár egy ideges műsor előtt is képes volt megnyugtatni,márcsak azzal,hogy hozzám szólt.-Mi történt?-kérdezte.
Erre mit mondhattam volna? A példaképem kis törpének nevezett és megsértett úgy,mint még senki soha.
-Minden rendben,csak egy kicsit kiakadtam,hogy itt vagyok,de minden oké -mosolyogtam.-De hogy jött be?
-Valami mesefilmben láttam,hogy papírt csúsztattak az ajtó alá,kulcsot kilökték egy hurkapálcával a lyukból és kihúzták a papírt...-felelt.-De gyere, vacsora van most megismerkedhetsz másokkal -húzott fel a földről.
Hurrá,újra találkozhatok Erickel! Micsoda öröm!

Mivel a mentorok,menedzserek külön teremben eszenek,így egyedül léptem be a helyiségbe.Helyet kellett keresnem,úgy néz ki már mindenki itt van és nekem nem tettek terítéket vagy mi? Ja,de ott egy hely...... Eric mellett???????? Na ne! Oda nem fogok ülni! Kerestem egy másik helyet,szerencsére volt még egy Lena mellett. Szóval odamentem.
-Szia,ideülhetek?-kérdeztem.
-Persze!-felelt lelkesen.-Én Lena Meyer-Landrut vagyok Németországból!-nyújtott kezet.
-Én meg Anikó Szabó,Magyarország-mutatkoztam be.
-Jaj,annyira imádom a számodat!
-Ahha...-feleltem unottan,mert nem nagyon volt kedvem beszélgetni. És pechemre Lena ezt észre is vette.
-Mi baj?-fürkészte az arcomat.
-Semmi,semmi-ráztam a fejem.
-Látom,hogy baj van! Na,mondd! Izgulsz?
-Te beszéltél már Eric Saadeval? Mármint hogy tavalyi vagy idén?
-Persze! Tavaly annyira jó fej volt! Idén még sajna nem beszéltünk...-szomorodott el.
-Lehet egy elég fura kérésem?-kérdeztem.
-Háát... Mi lenne az?-habozott.
-Csak annyi,hogy beszélj Ericcel kérlek az öltöződben,én meg elbújok valahová,hogy halljam,amit beszéltek?
Lena elég furán nézett rám,mert nem teljesen értette,mit akarok.
-Csak érdekel valami és azért kéne,de kérlek ne mondd meg neki,hogy ott vagyok,oké?
-Persze! Megígérem...
-Jaj,köszi nagyon hálás vagyok!-mondtam megkönnyebbültem.
Lena csak mosolygott,amikor kihozták a kaját. Minden marha jól nézett ki! Nem is tudtam választani. De végül csak ettem valamit, majd elmentem elfürödni, fogat mostam és minden egyéb végül átöltöztem,majd siettem Lena öltözője felé..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése