2011. szeptember 8., csütörtök

16.fejezet

Ma utazok haza... Remélem otthon ez nem téma... Remélem....

Éppen pakoltam,mikor Eric rontott be és kulcsra zárta az ajtót. Volt nála börönd meg minden útra kész volt.
-Hát te?-kérdeztem,miközben egy pólót hajtogattam.
-2 és fél óra múlva indul a gépünk,siess!-hadarta. Megdöbbenve néztem rá.
-Hogy mi?-néztem rá ijedten.
-Megyünk Magyarországra...-jött oda és csókolt meg. Mi van,ez most valami új köszönés????
-Te is?
-Ahham,gondoltam megírjuk a duettet és felénekljük...
-Ja,persze....-mosolyogtam. Hirtelen megszólalt a telóm. A kijelzőre néztem. Mia volt az.
-Szia!-vettem fel.
-Úristen,szia!!!!!!!-nevetett a telefonba.-Komolyan jártok Erickel?
-Ajj,ne kezdd már te is...
-Jól van na. Majd kimegyek érted a reptérre,okés?
-Ahham,van egy meglepim!
-Jujjj dejóóóóóó!!! Mi az? Az aláírás?????? Ugye az...
-Majd meglátod,de megyek csomagolni! Mert lekésem a gépet!
-Persze menj csak,akkor majd talizunk. Puszi!!!
-Puszi,szia....
Eric érdekesen nézett rám,mert nem értett egy kukkot se abból,amit mondtam,de amilyen hangsúllyal beszéltem vele,biztos meglepte.
-Nyugi,csak a barátnőm volt.-mondtam.
-Ja,akkor jó.-csukta le a bőröndöm.-Menjünk.

Úgy kb 20 perc múlva (miután kibírtuk a taxisofőr kérdezősködését) a bakui reptéren éppen szálltunk be a gépbe. Tök jó,hogy magángépünk van,mert így az utasok nem kérdezősködnek meg bámulnak... Annyira fáradt voltam és nem is bírtam a pilóta szövegelését és elaludtam.
Az álmom elég rossz volt,azt álmodtam,hogy lezuhantunk,mert eltérítették a gépet és ebben Molly a főszervező. Szóval,mikor kimásztam a roncsok alól és láttam,ahogy Eric haldoklik,inkább leszúrtam magam. Furcsa,nem tudom miért volt kés a kezemben,de mikor minden elsötétült,felriadtam.
Láttam,hogy Eric mellettem alszik,a pilóta pedig még mindig szövegel... Szóval kinéztem az ablakon. Ez a táj már ismerős volt... Az Alföld felett repültünk el,gondoltam felkeltem Ericet,hogy megnézze a nagy,üres pusztát,de aztán inkább hagytam... Viszont mikor leszálltunk a reptéren felkeltettem. Azt mondta,hogy menjek csak leviszi a cuccom. Én meg kiszálltam a gépből és legnagyobb döbbenetemre Dominik,az egyik osztálytársam,aki annyira utálok,hogy azt el sem tudjátok képzelni, ott állt a leszálló pályán egy csapat riporterrel együtt.
-Te meg mi a fenét keresel itt?-kérdeztem.
-Hát kijöttem érted,édesem...-mosolygott és megcsókolt. Gyorsan ellöktem magamtól. -Mégis mit képzelsz magadról?-és pofon vertem a srácot.
-Ajaj!-mondta. Ezt nem értettem. Megfordultam és láttam,hogy Eric áll a gép ajtajában és minket bámul.
-Ez mi volt?-kérdezte.
Ellöktem Dominikot jó messzire és odafutottam Erichez.
-Figyelj,ez nem az,aminek látszik!-magyaráztam.-Én utálom ezt a fiút,kérlek Eric értsd meg!
Eric szó nélkül megfordult és becsukta az ajtót. Szerencsére hallottam,amit mondd.
-Kérlek,vigyél Stockholmba...
A motor beindult és Eric gépe felszállt és Svédország felé vette az irányt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése