2011. szeptember 8., csütörtök

14.fejezet

Gyorsan leszaladtam a színpadra,mert láttam,hogy Eric felállt. Kikaptam a mikrofont a nő kezéből és belemondtam:
-Nehogy kiengedják Eric Saade-t innen!!!! Kérem........
Láttam az,hogy az őrök megállítják és a helyére küldik.
-Nem szeretném,ha bárki elmennem,amíg beszélek!-mondtam és visszaadtam a mikrofont.
-Szóval,mit érzel? Te vagy a legfiatalabb nyertes és Magyarországról az első,aki nyert!
-Elég hihetetlen,de ez van...-mosolyogtam.
-És ígértél valamit,emlékszel?
-Természetesen emlékszem.-vettem el a mikrofont.-Az interjúban,amit adtam kb a műsorfelénél azt mondta,hogy egy duettet szeretnék énekelni a kedvenc énekesemmel. Ez a srác most is itt ül köztünk. Egy srác,akit nagyon imádok,a gyönyörű barna szemeivel, a gyönyörű hangjával, a tökéletes kinézetével együtt... Ő nem más,mint Eric Saade!!!!
Megfordultam és a kivetítőre néztem,ahol Ericet mutatták, aki döbbenten nézett.
-Még előadom a Mr.Saxobeat-et utoljára és aztán szeretnék valamit mutatni.Oké?
-Persze-mondta a műsorvezető.-Akkor utoljára itt van nektek Anikó Szabó és a Mr.Saxobeat...


Oké,most rohanok az öltözőmben,mert a reklám vége előtt kész kell lennem. Átöltöztem beszéltem a díszletessel és berakattam egy zenét. Kész vagyok és újra a színpadon állok.
-Hello Európa,itt Anikó Szabó jelentkezik egyenesen Bakuból!-mondtam.-Most pedig szólítanám a színpadra Eric Saade-t!!!!!!!
Láttam a vetítőn,hogy Eric elindult. És nemsokára már ott állt velem szemben és a szavaimat egyenesen neki intéztem:
-Sajnálom! De így alakult... Akartam tudatni veled,hogy egy Saadeistával van dolgod,de soha nem figyeltél. Szóval itt vagyok és hogy be is bizonyítsam,hoztam neked valamit...-mosolyogtam.-És előtte mondom! Soha nem tanultam svédül!
És elindult a szám:


És én szintén vizes lettem... A dal éneklése közben rám ömlött a víz,de csak énekeltem és énekeltem. Aztán történt valami,amit soha,soha nem fogok elfelejteni...
Az utolsó három "Jag är en huvudvätare"-nél Eric odaállt mellém és velem énekelte. És a szám végén egyszerűen csak..... MEGCSÓKOLT!!!!!!!!!! Jézusom! Mikor abbahagyta,ránéztem.
-Mi volt ez?-kérdeztem.
-Egy csók,de nyugi csak mint Danny-vel!-magyarázta,mire én megöleltem.
-Szóval úgy néz ki ez egy románc kezdete a két fiatal között!-mire feleszméltem már nem mondhattam,hogy ez nem igaz,mert kikapcsolták a kamerát és Európa azt hiszi,hogy Erickel járok!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése