2011. szeptember 8., csütörtök

12.fejezet

És most.... Elérkezett a nap,amire azóta várok,amióta megnyertem az X-faktort. Az ESC döntője!!!!!!!!!!!!!!

Éppen most van a színpadon El és Nikki a tavalyi győztesek. Nem akarom hallani a dalukat,mert szerintem élőben szörnyű volt....  Ültem a Zöld teremben és válaszoltam LB-mnek Miának,aki nagyon sok sikert kívánt... és egy Eric autogrammot kért... Hát igen,hatalmas Saadeisták vagyunk. Lépteket hallottam a hátam mögül. Mikor megfordultam, Mr. Durcis Popsztár állt mögöttem.
-Szóval itt vagyunk...-mondta.
-Itt-álltam fel.
-Győzzön a jobbik?-nyújtotta a kezét.
-Győzzön!-fogtunk kezet,majd hátat fordított nekem és elsétált. Hát így állunk... Akkor hajrááááá!!!!!!!!!



Annyira ideges vagyok! Márcsak 4 ország és én jövök! Még párszor elpróbáltuk a folyósón a táncot,amikor Ericet szólították. Pont mellettünk ment el, szóval megragadtam a karját.
-Sok sikert!-mondtam.
-Köszi-mosolygott.-Na,megyek nyerni...-tette hozzá. Ajjj már! Ő felment a színpadra,én megszaladtam a TV-hez,amit a versenyzők néznek,hogy láthassam a produkcióját.
A képernyő alján már megjelent a felirat: Sweden - Eric Saade - Made Of Pop  A színpad kivilágosodott és Eric állt a színpadon. Akkor elkezdődött:

Elképedve néztem a képernyőre,még akkor is mikor a színpadra szólítottak. Ez hihetetlen jó volt! Úristen! (Csak azért nem kellett volna ennyit sikítani,de hát mit tesz az ember,ha meglátja?) Márcsak egy valamire volt időm. Mikor már álltunk be és a bemutató film ment,odaszóltam a lányoknak.
-Megcsináljuk a szaltót!
-Mi????-kérdezték.
-Ne kérdezzetek,csak csináljuk!-ordítottam oda nekik,és rögtön utána intettek,hogy mehet...
Zene indul és mehet. Minden simán megy,táncolunk és akkor jön a nagy pillanat. Hátra fordultam és megráztam magam, a lányok tenyerébe álltam és hátraszaltó,majd két kézen állás és.... sikerült!!!! Talpra érkeztem! Meg van.... Hibátlan volt! Még leénekeltem a maradékot és elhallgatott a zene. Csak álltam és vártam,de nem tapsolt senki. Megfordultam és elindultam hátra,kicsit elszomorodva,amikor hatalmas üdvrivalgá tört ki a hátam mögött. Megfordultam és mindenki tapsolt és sikoltozott. Te jó ég!!! Meghajoltam kétszer és leugráltam a színpadról. Már mindenki a páholyában volt és várták a további eseményeket,gyorsan a helyemre siettem,mikor a mellettem levőből átkiabáltak.
-Szép volt,de tudod,győzzön a jobbik!-mosolygott Eric. Én pedig boldogan ületem a helyemen és vártam az eseményeket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése