2011. szeptember 7., szerda

8.fejezet

Az örök éppen az öltözőm felé cipeltek,mikor meghallottam a hangot...
-Hé,most azonnal tegyék le!-kiabált az őrökre,akik letettek.
Sírva borultam a vállára. Hosszú percekig csak sírtam,és sírtam.
-Nagyon ki van akadva szegény,nagy teher ez neki!-mondta Péter.-Kérem mondják meg,hogy holnap csak délután megy próbálni!
-Neem!-zokogtam.-Nem akarok,nem is akarok fellépni! Haza akarok menni!
-Kérem!-intett mentorom és az öltözőmhöz segítette.-Pihenj kérlek! Holnapra jobban leszel.-mosolygott és ott hagyott egyedül az öltözőmben.
Leborultam az ágyamra és gondolkoztam. Eric miért sírt? Nem hiszem el! Talán megenyhült? Meg kell tudnom! Most azonnal visszamegyek! Igen! Vagy nem. Majd ha mindenki elaludt. Éjfél körül. Ránéztem az órára 9.35. Hurrá... Most várhatok még majdnem 2 és fél órát....


Éjfél. Halkan kiosontam a folyósóra. Már senki sem járkált. Gyorsan Eric öltözőjéhez szaladtam. De megtorpantam,mert ketten aludtak az ajtaja előtt. Na ne.... Óvatosan kikerültem őket és lenyomtam kilincset. Zárva... Hát persze,mit is gondoltam! Ez egyik emberke megmozdult,szóval felvettem a nyúlcipőt és visszaszaladtam. Mit csináljak? Ilyen helyzetekben mindig bántonom kell magam (kicsit mazoista saadeista vagyok... :D), szóval odaálltam a falhoz és belevertem a fejem. Jó nagyot koppant,de rájöttem,hogy ez nem lehet a fal. Felkapcsoltam a lámpát és láttam,hogy egy szellőző. Igen! Ezen átmászok Erichez... Levettem a tetejét és elindultam. Egy csomó helyre futott szét,de egyből rájöttem hova kell mennem. Hallottam Eric hangját! Angolul beszélt,szóval értettem. Gyorsan odamásztam és láttam,hogy alszik. És közben beszél!
-Ezt nem hiszem el! Köszönöm! Annyira örülök,hogy nyertem! Nem is számítottam rá... Hát igen a sorrend tökéletes... Svédország az első.....-itt hasrafordult.-És Magyarország az uto.....-ezt már nem hallottam,mert elhorkolta a végét. Tehát nem... Nagyon elszomodtam. Péternek igaza volt,pihennem kéne. Hiszen holnaptól próbák vannak és bele kell adnom mindent! Akkor is nyerek,ha Eric megöl érte! Nem,ezt nem gondoltam végig.... Most már értem,hogy miért vagyok itt.....


               LE KELL GYŐZNÖM ERIC SAADE-T!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése