2011. szeptember 21., szerda

40.fejezet

Tudjátok elég nagy hülyeséget csináltam,mert hát... nem tudok vezetni! Én hülye meg elindultam kocsival!!! Még jó,hogy Eric tanítgatott,mert akkor ebből jó nagy baj lett volna.
És aztán rájöttem,hogy azt sem tudom,hogy Eric hol van! Ez de gáz......

---------------------------------------------------Eric------------------------------------------------------
Erre még nem jártam... Ez a két emberke nem tudom hova hozott és miért! De aztán megláttam a kiírást a hatalmas vaskapun: Budapesti Fegyház és Börtön
Ajaj! A középső szót azt nem értem,de azt,hogy börtön,azt igen... Jó lenne tudni,miért hoztak ide!
Bevittek és egy szobában kellett várakoznom. Kicsit hasonlít egy olyan vallató teremre.
Kb egy fél óra múlva bejött egy emberke és leült az asztalhoz. Én is követtem a példáját...
-Árulja el kérem,hogy miért vagyok itt?-kértem.
-Még nem árulhatok el semmit!-mondta monoton hangon.-Még várunk az ügyvédre!
Ügyvéd??? De hát nekem nincs is ügyvédem! Mármint itt Magyarországon,az meg órákig tartam,mire az enyém ideér...
-Megérkezett a 35612-es ügyvédje!-hallottam a walki talki-jából.
-Küldje fel!-mondta az ember.
Pár perc múlva Ani lépett a szobába. De alig ismertem fel,mert be volt öltözve. Ing és zakó,nyakkendő és napszemüveg.
-Üdvözlöm Dr.Szabó Anikó!-rázott kezet a pasi Anival.
-Én is örülök a találkozásak...-felelte a lány.
Mindketten leültek és az emberke nekikezdett:
-Szóval a 35612-es,rendes nevén Eric Saade, svéd származású fiatalember esetéről lesz szó...
-Először is!-tápászkodott Anikó az asztalra.-Megszeretném tudni,hogy miért vagyunk itt! Mert ügyfelem semmiféle bűncselekményt nem követett el!
-A mai nap folyamán kaptunk egy hívást egy bizonyos...-olvasta fel a papírokat.-Molly Sandéntől,hogy Eric Saade, aki egyébként a volt barátja,megpróbálta megölni őt!
-Hogy mi???-kérdeztük egyszerre Anival.
-A hölgy jelentette be az urat. A pontos jegyzőkönyv így hangzik:
"2012.június 15-én 14:28 perckor Molly Sandén nevű svéd hölgy telefonon jelentette be volt barátját Eric Saade-t,aki állítólag meg akarta ölni,kb egy 2,5 héttel ezelőtt Cinkotán..."
-Ez nem igaz!!!-szóltam közbe.
-Eric csit!-mutatta Ani.-Tudja... felkészült ügyvéd vagyok,ezért ha kienged pár percre,akkor behoznám az egyetlen szemtanút,aki ott volt azon az estén!
-Tessék csak! És kérem,ne ide jöjjenek vissza,hanem a tárgyaló terembe,odaviszem a fiatal urat!
-Rendben,köszönöm...-mondta a pasas és Ani eltűnt az ajtóban,mi meg lementünk a tárgyalóba...

-Kire várunk még?-kérdezte a bíró.
-Az ügyvédre és szemtanúra,ja meg persze a másik félre...-feleték.
Állj! Milyen másik félre?????  Ekkor csapódott ki az ajtó és Molly meg az ÉN ÜGYVÉDEM???? Ne,ez nem igaz!!!
Molly tolókocsiban ült és a lába be volt gipszelve, a feje befáslizva,mint aki most jött a kórházból.
És utánuk megjelent az ajtóban Ani és Ani?????????
Ketten,azt meg hogy? Mindketten leültek mellém. Az egyik beöltözve,mint az ügyvédem,a másik meg mint aki most jött a ballagásról.
Úristen,mi lesz itt???????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése