2011. szeptember 8., csütörtök

15.fejezet

-De Eric magyarázd már meg nekik! Kérlek!-mondtam.-És ha Molly is látta?
-Nyugi,Molly a Danny-s csókom is látta....-mentegetőzött.
-De Danny FIÚ!!!!! Az más...
-Figyi,nyugodj meg!-fogta meg a vállam.-Majd mindent elmagyarázol és én is igyekszem,oké?-puszilt meg.
-Rendben.-mondtam és indultam az interjúra....

-Anikó,mi volt az a csók Erickel?-kérdezte egy riporter.
-Nem lehetne,hogy a dalfesztiválról kérdezzenek?-húztam el a szám.-Tessék,ön hölgyem!
-Jártok?
Itt öntött el a düh. Most olyan lesz,mint Britney a klipjében...
És ott hagytam őket. Ez nem lehet igaz! Indultam az öltözőm felé,de ott is csak riporterek és aztán hirtelen valaki behúzott egy gardróbba.
-Ki vagy és mit akarsz?-tapogatóztam a sötétben.
-Én vagyok,Eric!-mondta a hang.
-Jaj,ne ijeszgess!!! Ezek megőrjítenek!
-Tudom,azért vagyok itt! Rögtön meg kellett volna mondani nekik! Gyere és tisztázzuk.-nyitotta ki az ajtót.
A riporterek rögtön megromoztak minket és aztán jött egy olyan valaki,akire nem számítottunk. Még nem is álltunk fel,amikor megállt előttünk Molly Sandén. Eric barátnője. Eric gyorsan felpattant mellőlem és megállt a barátnője előtt.
-Figyelj Molly,megmagyarázom!-de a lány nem hallgattam meg,hanem egy hatalmas pofont adott neki. Ez nagyon fájt!
-Mégis mit képzelsz???-kiabált Ericre.
-Hé,nem beszélj vele ilyen hangon,ő nem csinált semmit!-háborodtam fel.-Most megmagyarázok mindent! Az egész úgy kezdődött,hogy...-kezdtem,de Eric félbeszakított.
-Tudod mit képzelek! Azt,hogy utállak! Elegem van belőled és nem érdekel,mit mondassz!-kiabált Mollyval és aztán megcsókolt! Kb. 2 mp után ellöktem magamtól.
-Mégis mit művelsz?-kérdeztem döbbenten.
-Majd később elmondom!-súgta.
-Akkor tudod mit?-szólt Molly.-Szakítsunk! Járj ezzel a kis *****-tal!
-Ne merd így nevezni!-rázta az öklét Eric és megragadta a kezem,majd elrángatott és bezárkoztunk az öltözőjében.
-Mit műveltél?-kiabáltam rá.
-Már dobni akartam a csajt. -vont vállat Eric.-Elegem volt belőle.
-De most...-dadogtam. Jaj,most mi lesz??????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése