2011. szeptember 16., péntek

34.fejezet

Erickel lesokkolva álltunk a terasz ajtó előtt. Molly megszökött??? Mégis hogy? A neten nincs idő megnézni,sőt így is későn reagáltam. Eric húzott el,mert a lány egy rúgással betörte az üveget...
-Most végetek!-mondta és felém dobott egy kést. De Eric megint elhúzott.
-Molly,te megörűltél!!!!!!-kiabált rá.
-Te örűltél meg,én csak próbállak észhez téríteni!-jött utánunk.
Megfogtam Eric kezét és amíg Molly a kést szedte ki a falból,kirohantunk az utcára.
-Ez nem igaz! Hogy kerül ide?-lihegtem.
-Fogalmam sincs!-felelt Eric,aztán hirtelen lövést hallottunk a ház irányából.
Az ajtóban Molly állt egy söréttel a kezében. Na ne!!! Hogy találta meg? Tök jól eldugtam és csak vészhelyzetre van... Molly újra lőtt és majdnem eltalálta a lábamat.
-Futás!-kiabáltam Ericnek,és elszaladtunk az utcánk hátuljához.
-A domb mögött találkozunk!-mondta Eric és megcsókolt,majd ő elszaladt az egyik irányba és én a másikba...

Csak rohantam és rohantam direkt nagyívben kerültem meg a dombot,hogy Molly ne találjon meg. Hátul visszaszaladtam és mikor már majdnem a házunknál jártam,hirtelen összeestem. Találat érte a lábamat... Annyira féj,hogy éreztem,hogy most végem van. Mozdulni sem bírtam,aztán Molly megállt mellettem. Amíg újra töltötte a stukkert,magyarázni kezdett.
-Én nem akartam,hogy idáig fajuljon a dolog,de nem hagytál más választást...-felemelte a fegyvert és egyenesen a szívem felé irányította. Nem bírtam mozdulni,persze,mert bénító van benne,szóval vártam a végszavam.
-Mondassz valamit az utolsó szó jogán?-kérdezte Molly,mielőtt meghúzta a ravaszt. És akkor a sötétben a dobm tetején megcsillant valami.
-Igen!-feleltem határozottan.-Legközelebb,ha megakarsz valakit ölni,először mindig néz jól körül...-mosolyogtam. Láttam,hogy Molly érti mit akarok ezzel mondani,de mire megfordult,Eric ráugrott és a fegyver kiesett a kezéből. Eddig csak filmekben láttam ilyet,hogy két ember,akik régen szerették egymást,most a homokban fetrengve "ölik" egymást. De a lány egy közeli lyukba lökte Ericet,aki nagy puffanással ért földet.
-Au!-hallottam a gödörből.
Molly felállt és elővett egy kést a zsebéből.
-Ennyi volt!-kiabálta,aztán felém dobta...
És akkor hirtelen Eric előttem termett és a kés éppen a rossz résznél találta el a lábát.... Auuu!
Eric összeesett és Molly lábai előtt feküdt. És tudtam,hogy most mi fog történi...

---------------------------------------------------Eric------------------------------------------------------

Ott feküdtem Molly előtt és remegve kihúztam a lábámból a kést. Éreztem,hogy vége mindennek. Az exem kezében újra puska volt és a fejemhez tartotta. Aztán hirtelen eltűnt előlem. Láttam,hogy Ani kirúgta a kezéből és hatalmasat sózott le neki... Szegény alig állt a lábán és megmentette az életem. Amíg Anikó sorba adta Mollynak a füleseket,tárcsáztam a rendőrséget...
-Kérem!-nyögtem a telefonba.-Jöjjenek Cinkotán a Bányász-tó előtti dombhoz! Molly Sandén szökött svéd bűnöző,itt tartózkodik!-ennyit tudtam mondani,mert az iPhone kirepült a kezemből és láttam,hogy Molly ismét mellettem áll. Ani pedig kb. 2 méterrel arrébb a földön fekszik.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-kiabáltam és odavonszoltam magam hozzá.-Ani!!! Ne hagyj itt!
-Eric....-mondta elhaló hangon.-Vége van.....
-Neeeeeee!!!!!!!!!!!!!!-sírtam el magam és Ani vállára hajtottam a fejem.
Hallottam,hogy még felhúzza a puskát,és egy lövés hallatszik,de nem talált el minket. Felnéztem és Molly összeesett,majd pár pillanatig még láttam a rendőrök lámpájának fényét,de aztán minden sötétségbe borult....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése