2011. szeptember 10., szombat

20.fejezet

Nem tudom mennyit aludtam,amikor kopogásra ébredtem. Eric papája nyitott be.
-Elkészült a vacsora,gyere és egyél valamit,nehogy éhen halj nekem!-mosolygott.
Felkeltem és kimentem,ahol már megterített asztal várt. Leültem az egyikhez és azt vettem észre,hogy 3 teríték van. Gondolom biztos a feleségének terített meg. Aztán hallottam,hogy kinyílik az ajtó és bejött rajta Ő.... Rögtön levágta magát velem szembe. Az iPhoneját hallgatta,szóval csak egy kicsit később nézett fel. Megakadt rajtam az a gyönyörű barna szeme.
-Te mit keresel itt?-kérdezte,miközben eltette a telóját.
-Kizártál!-mondtam.
-De mit keresel itt?-kérdezte újra.-Minek jöttél ide? Már kétszer is átvertél,most jössz elmondani,hogy felszedtél valaki útközben? Különben is hogy találtál meg?
-Nincs igazad! Kérlek,ha meghallgatnál végre valahára elmondanám,hogy mi van!-fojtogatott a sírás.
-Nem-felelte egyszerúen. Már nem bírtam tovább,felálltam és berohantam a szobába és elsírtam magam. Nem lehet igaz,miért ilyen szemét velem? Miért nem hallgat meg? Csak sírtam tovább és tovább... Nem tudom mióta sírtam,mikor Eric papája bejött és leült mellém.
-Te vagy az?-kérdezte le hajotott fejjel. Szóval Eric elmondta.
-Igen,én de Eric nem hallgat meg!-vágtam rá gyorsan.-Kérem,ha beszélhetnék vele,mindent megértene!Kérem!!!
Eric papája felállt és kiment. Pár perc múlva Eric esett be az ajtón és hallottam,hogy kattan a zár.
-Ne már apa!-dörömbölt az ajtón.-Engedj ki!
-Nem,amíg meg nem hallgatod ezt a kislányt!-felelte szigorúan,de Eric tovább dörömbölt,de hiába.
-Na jó,bökd ki mi van!-fordult meg hirtelen.
-Mi az,hogy bökd ki???? -emeltem fel a hangom.-Mindenre van értelmes magyarázatom!
Láttam,hogy Eric kicsit meglepődött,de végül leült az ágyára.
-Hallgatlak!-vont vállat.
-Szóval....-kezdtem.-Először is én utálom, ki nem állhatom Dominikot! Érted, legszívesebben a pokolba küldeném. Ha kapok egy gép,meg is mutatom!-nem kellett kétszer mondanom, Eric papája beadott egy laptopot. Na végre valami 21.századi dolog. Eric eligazított és felmentem facebookra. Mutattam neki egy bejegyzést,amit még akkor írt,amikor még nem voltam híres:

-Érted már?-kérdeztem. -Csak próbál híres lenni azzal,hogy a barátomnak adja ki magát!
-Jó,ezt értem.-mondta Eric.-De mi volt az a másik srác,akivel a reptéren kaptak el?
-A neve Bálint. A repülőn ismerkedtünk meg.-feleltem.-Mellette volt a helyem és kerestem egy elérhetőséget a mobilodon,amit látom megtaláltál-mosolyogtam és a kezében tartott iPhone-ra néztem.-Szóval,megmutatta,hogy hol találom,mert nem igazodtam ki rajta. Azért jött Stockholmba,mert 8 évig tanult svédül és most kijött. Beszélgettünk és a végén csak megölelt és elment. Ennyi.
-Tudod...-mondta Eric.-Most elég hülyén érzem magam...
-Semmi baj-mondtam.
-Rendben-simogatta meg a vállam. Aztán megállt a keze és érzetem valamit,majd minden elsötétült.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése