2011. szeptember 6., kedd

4.fejezet

-Hy! Igen,én vagyok Eric!-mondta. (Mostantól magyarul írom,amit angolul mondanak!)
Még mindig nem tudtam mit mondani.
-Eltévedtél?-kérdezte.
-Nem-feleltem.-Csak megbeszélésre megyek!
-Én is kérlek,hadd kisérjelek el!-karolt belém. Ekkor fogtam fel! ERIC SAADE BELÉMKAROLT?????
És együtt indultunk el.
-Te honnan jöttél? Valamelyik előadóhoz tartozol?-kérdezősködött,de már nem tudtam felelni,mert beléptünk és szétszedtek minket. Pedig milyen szép volt...
-Rendben! Akkor...-kezdte el egy szemüveges nő a beszédet.-Mindenkit üdvözlök Bakuban,majd megismeritek egymást később... Szóval most pár fontos dolog! Az internetes szavazást Anikó Szabó nyerte meg,neki a megbeszélés után adom át a díjat! Fontos még,hogy itt van a két utolsó befutónk,Eric Saade Svédországból,de biztos ismeritek tavalyról,ő a Made Of Pop című dalával indul és Moldovából (plikk és plakk,valami idóta nevük van...). Akkor este van egy közös vacsora,akkor ismerkedhettek és holnaptól kezdődnek a próbák.Oké,ennyi lenne! Anikót megkérem,hogy jöjjön ide!-emelte fel valamit. Mikor kiléptem,direkt Eric felé néztem. Kicsit nagyon megdöbbent... Átvettem a díjat és megköszöntem,majd mikor mindenki szétszéledt,Eric után futottam. Éppen az öltözője előtt kaptam el. Idegesen az ajtófélfának dőlt.
-Mit akarsz?
Nem értettem,miért viselkedik így,de azért válaszoltam.
-Hát szóval,Anikó vagyok! Anikó Szabó a magyarokat képviselem. De hívhatsz nyugodtan Aninak!-nyújtottam kezet.
Eric hirtelen belökött az öltözőjébe és bezárta az ajtót. Az izgatottság nagyon megszállt és a svéd srác megállt előttem.
-Hazudtam mindenkinek!-mondta.-Muszáj volt újra indulnom az ESC-n,mert nyerni akarok! És te kis törpe,nem fogsz ebben megakadályozni!!!!
Mikor a végén már szinte kiabált velem,sírva fakadtam és rohantam az öltözőm felé. Út közben találkoztam a mentorommal,aki próbált elkapni,de nem figyeltem rá,berohantam az öltözőbe,bevágtam az ajtót,kulcsra zártam és sírva a padlóra zuhantam.
Idő közben kopogtak,de nem érdekelt. Még senki sem beszélt velem így,még senki sem okozott nekem ekkora csalódást,és remélni mertem volna,hogy pont nem Eric Saade,a példaképem,a srác,akiért odavagyok már egy éve,a legjobb pasi,aki valaha láttam??????
Ezen gondolkodtam és aztán valahogy álomba sírtam magam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése