2011. szeptember 19., hétfő

38.fejezet

Tegnap este nagyon későn feküdtem le,ezért ma sokáig lustultam az ágyban. Olyan délután 1 körül felkeltem és rájöttem... Ma vagyok 15 éves! Király!!! Az ajtóm becsukva és az egész ház csendes... Kitéve a ruháim és mellettünk egy papír:
Hát,oké... Felkaptam a kedvenc rózsaszín pólómat és a farmerem,majd kimentem. Direkt halk voltam,mert kiváncsi voltam,mit tervez Eric. Suttogást hallottam az ajtó mögül,aztán beléptem.
Ha jól számoltam,7 nyelven kivánt nekem boldog szülinapot az összes kedvenc sztárom!!! Úristen,mindenki itt van: Eric, Alexandra Stan, Shannon Woodward, Neil Patrick Harris, Bálint Ferenc és Tóth Szabolcs, Natalie Horler, Getter Jaani, Wolf Kati, Nicki Minaj, Garret Dillahunt, Lucas Neff, Britney (!!!), Lena, Edward és John Grimes, Redfoo és Sky Blu, DEV, Varga Ferenc József, az IHM, Geszti Péter.... Majdnem elsírtam magam!!!
Eric ott állt szembe velem és azt mondta:
-Grattis på födelsedagen! (Boldog szülinapot!)
Én pedig a nyakába ugrottam és majdnem megfojtottam.
-Annyira köszönöm!!!-mondtam.
Aztán egyesével körbementem és mindenkivel fotózkodtam és kicsit fura volt,hogy akitől én kértem autogrammot,az is kért tőlem... Háát,hozzá kell szokni.
Már javában folyt a buli... (közben megérkeztek a csajok is...),mikor csengettek.
Kiszaladtam és postás egy nagy csomagot tartott a kezében. Ami mozgott?????
-Szabó Anikó?-kérdezte.
-Igen-feleltem.
-Itt írja alá!-adott egy papírt.
Aláírtam és a kezembe adta a dobozt,majd el is tűnt. Bevittem a dobozt,ami egyszer csak el kezdett ugatni????? Erre mindenki felfigyelt.
-Ez mi volt?-tört utat magának Eric és leguggolt mellém.
-Most hozta a postás...-vontam vállat és kinyitottam a tetejét. Aztán hirtelen egy nagyon pici husky kutyus tepert le a földre. Én nem szeretem annyira az állatokat,főleg a kutyákat nem,de ez annyira aranyos volt.
Aztán megláttam egy papírt a dobozban. Nem tudom kiküldte a kutyát (akit mellesleg Dannynek hívnak),mert elég titokzatos volt és kinyomtatott egy papírt:
Hát köszönöm kedves idegen... Örülök neki és majd tanítgatom,ha ráérek... Mert holnapután van a ballagás után biztos... Úristen! Holnapután... Hihetetlen,még csak most mentem a suliba,mint elsős és már vége is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése