2011. szeptember 7., szerda

9.fejezet

Annyira jól aludtam! Úgy érzem újjászülettem! Reggel 10-kor már az edzőruhámban vártam,hogy beengedjenek reggelizni. Gyorsan túl akartam esni mindenen és sietni próbálni. Én akartam lenni az első!

-Te leszel az első, lerendeztem...-mondta büszkén Péter.-De akkor tudod,biztos nézted,hogy az első próba előtt interjút csinálnak aztán hozzávágják a próbát,úgyhogy ügyes legyél!-veregetett vállon.
A stáb már meg is állt mellettünk,Péter pedig ott hagyott.
-Oké kezdhetjük az interjú?-kérdezte egy pocakos,szemüveges pasi német akcentussal...
-Persze-feleltem boldogan. Ez az első interjúm!
-Oké,kamera forog és mehet!

-Szóval te vagy a legfiatalabb versenyző idén... Mit érzel?

-Igazából nagyon izgulok! Igaz,hogy egy tehetségkutató segítségével jutottam el idáig,de ez sokkal nagyobb és,hogy ennyi ember néz majd elég idegrágó,de próbálok pozítívan állni a dolgokhoz.

-Éppen ezt akartam kérdezni! Hogy jutottál el eddig?

-Indultam a 2011-es magyar X-faktoron és hát megnyertem! Igen a magyarok nagyon szerették az előadásaimat és remélem Európának is tetszeni fog!

-Összebarátkoztál már valakivel?

-Igen,tegnap Lenával tök jó összejöttünk,beszélgettünk meg nevetgéltünk,tudod lányos szokás...

-És van kedvenc dalod? (ekkor hátranéztem és megláttam Eric-et,aki engem figyelt,bár nagyon dühös volt a tekintete,azt válaszoltam,ami az igazság...)

-Én inkább poppot hallgatok,az közelebb áll hozzám,szóval nagyon szeretem Romániából Alexandra számát meg Lena dala is tetszik,de az abszolút kedvencem.... Svédország száma,a Made Of Pop.

-Jobban,mint a sajátod? (megint Ericre néztem és mosolyogva feleltem)

-Sokkal jobban....


-Magyarországot kérjük a színpadra!-mondták be.
-Ó,mennem kell,de maradjatok velem,ez az első próbán itt,szóval szurkoljatok!
-mondtam mosolyogva és beszaladtam.

Igazából annyira nem nehéz a koreográfia,csak a lényeg annyi: elindul a zene és a táncosokat megvilágíták,amíg el nem kezdek énekelni.Akkor engem vesznek és éppen fotóznak,mint az amerikai filmekben szokták. A fotós segédje próbál megfenyegetni,de leoltom és ellopom a kalapját. Aztán előremegyek a táncosokhoz és táncolunk,majd oldalt meglátok valamit és kisétálok a képből.Majd pontosan a kamerába énekelek és utána már csak tánc van... Vagyis van benne egy hátraszaltó,amit nekem kell csinálni és még soha nem sikerült,de majd csak meglesz.
Vagy nem ez már a próba után gondoltam,mikor az orvosi szobában feküdtem agyrázkodás gyanújával...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése