2011. szeptember 11., vasárnap

Részletek...

Tudjátok,hogy csak jövő héten lesznek új részek,de már 4 fejezet kész van. Most hoztam egy részleteket a 24.fejezetből,ami szerintem a legizgalmasabb lett mindközül! (Eric szemszögéből vannak...)

---------------------------------------------------Eric------------------------------------------------------

"-Kérem kössék be az öveket. Nem sokára landolunk Stockholmban..."

"Molly boldogan a nyakamba ugrott."

"-Kinek az esküvőjére megyünk?-kérdeztem,miközben belekotyoltam a kólámba.
-Hát a miénkre,te butus!-felelt Molly."

"-Nem mész te sehova!-mondta Molly dühösen."

"Érdeklődve figyeltem a képernyőt,hiszen Ani írt:
'Molly,kérlek! Hagyd Ericet nem tehet semmiről! Én vagyok a hibás,inkább engem ölj meg!' "

"-Nem fogsz többet azzal a kis ************-tal találkozni!-dobott felém újra egy kést.
Az ablakhoz rohantam. Tudtam,hogy a 3.emeleten vagyunk,de meg kell próbálnom! Kinyitottam és kiugrottam az ablakon,miközben egy találat érte a lábamat..."

Ugye jól hangzik... :D  De minden kiderül a jövő héten..... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése