2011. szeptember 14., szerda

28.fejezet

A sikításomra Eric is kijött a szobámból és csak azt látthatta,hogy összeölelkezve állok valakivel a kapuba. Az a valaki,aki eljött hozzám,nem más,mint a leges-legjobb barátom a világon! Nagy Ádámmal már oviban ismertük egymást és általánosba is egy osztályba jártunk,amíg 3 éve ki nem költöztek Amerikába.
-Úristen!-sikítottam.-Mit keresel itt?-öleltem meg szorosan.
-Hazajöttünk a nyárra...-mosolygott.
Nektek amúgy elesett ugye? Ádám volt az első szerelmem.... Aztán,mikor elment,hónapokig sírtam,de most itt van megint. Mikor elengedtem,láttam,hogy Eric megállt mellettünk. Kezet nyújtott Ádámnak.
-Szia!-mondta magyarul... huh!-Szabó Erik vagyok, Ani rokona vagyok...
-Szia-ráztak kezet.-Én pedig Nagy Ádám vagyok. Anikó egy régi barátja... Már mint nem úgy,hanem mint legjobb barátja...-javította ki magát,mert látta,hogy Eric furán méregeti. Remélem nem hagy itt megint,mert meglátott egy sráccal... Jaj!
-Most csak köszönni jöttem be-mondta Ádám.-Mennem kell kipakolni.-még odajött és megölelt,majd ott hagyott Erickel.
Félve néztem a srác felé,aki csak megvonta a vállát.
-Jó srác...-mosolygott.-Illik hozzád!
Furán nézetem Ericre. Most akkor mi van? Ha Dominikkal lát,akkor megsértődik,ha meg Ádámmal,akkor: "Illik hozzád?!"
-Mi bajod van?-kérdeztem hirtelen.
-Nem értem...-mondta Eric.-Mi bajom lenne?
-Múltkor kiakadtál,hogy Dominikkal láttál,most meg Ádám illik hozzám?-kérdeztem.
Eric gyanúsan hallgatott.
-Eric?-fürkésztem az arcát,mikor bevillant valami!-Te beleszerettél valakibe!
-Mi,dehogy is!-tiltakozott,de éreztem,hogy kamuzik.
-Na,ki az?
-Nem mondom el!-mondta határozottan.
-Akkor ismerem,na!!! Ki az????
-Na jó,a kis barátnőd!-felelte végül.
Csodálkozva néztem rá.
-Melyik,mert 4 is van...
-Tudod,az alacsony,barna hajú lány...-ábrándozott....
-Na,ne!-mondtam.-MIA?????
-Mia.....
-Jaj!-csúszott ki a számon. Tudtam,hogy ez nem lesz jó,hiszen ott van Benji... jaj...
-Mi az?-fordult meg Eric és elindultunk belfelé.
Most mit válaszoljak? Bocs, Miának más tetszik? Bár nem tudom mi szólna,ha meg tudná,hogy Eric Saade.... oh,ja persze! Eric Saade nem létezik... Most mit mondjak? Feltűnően sokáig hallgattam.
-Mondtál valamit?-kérdeztem ártatlanul.
-Nem te mondál valamit?
-Én biztos nem...-feleltem határozottan,majd gyors léptekkel bementem a házba és elmentem fürdeni és ki se jöttem,amíg Eric el nem aludt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése