2011. szeptember 28., szerda

51.fejezet

"I'm addicted to the rush you give me, come get close, and my hearts confession..."

Pontosan értem miről szól ez a dal. Már az első refrén előtt elsírtam magam. Mégis elmondta... Elmondta, hogy szeret!
-Big love...-énekelte az utolsó sort és letérdelt elém. Sírva borultam a nyakába, aztán eltoltam egy kicsit és megcsókoltam.
Próbáltam kizárni mindent az agyamból, de aztán Ádám zökkentett ki:
-...majd találkozunk!-mondta idegesen. (Az elejét nem értettem... :/)
Rögtön felálltam és utánafutottam.
-Mit mondtál?-kérdeztem,mire megfordult.
-Csak annyit, hogy a táborban találkozunk!-mondta, aztán ott hagyott.
Milyen tábor és miről beszél????? Eric a vállamra tette a kezét és rám mosolygott.
-Gyere ki,még nem végeztek veled!-mondta nevetve.
Szóval visszamentünk. Láttam,hogy van, aki dühösen van, aki pedig mosolyogva nézett ránk. (Igen, a Saadeistáktól kaptam a dühös pillantásokat) De nem érdekltek... Csak Eric kavargott a fejemben és amit Ádám mondott. Milyen táborra gondolhat? Nem megyek semmilyen táborba, csak majd gólyatáborba a jövő héten, de oda nem jöhet!
-Ani?-nézett rám Eric.
-Tessék?-kérdeztem.
-Mi a baj?
-Semmi... tényleg!
-Akkor felelsz végre?-szólt közbe Hajdú Péter.
-Ja, persze!-vágtam magam fejbe.-Mi volt a kérdés?
-Szóval, akkor te és Eric Saade?-kérdezte újra.
Ericre néztem és bólintottam. Igen... Én és Eric!

---------------------------------------------------Eric------------------------------------------------------
Ani annyira furán viselkedik... Mióta kiszaladt Ádám után. Olyan, mintha nem is lenne köztünk. Este hazaértünk és egyből bezárkózott a szobájába és már nem is láttam. Fogalmam sincs, mit mondott neki az a... inkább nem is mondom ki mi! De ezt ki kell derítenem! Hirtelen felindulásból bevetettem magam a kocsiba és beletapostam a gázba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése