2011. szeptember 14., szerda

23.fejezet

Úgy néztem Ericre, mintha egy teljesen más bolygóról jött volna.
-És te vagy az...az....-dadogtam.
A srác szomorúan bólintott.
-De mikor, és hogy hogy csak most derül ki?-kérdezgettem.
-Figyelj, nem szeretném kitágyalni, hogy mit és mikor csinálok, de tudom, hogy csak is akkor történhetett, mikor eljöttem Svédországból. Azaz 3 hete lesz holnapután...-mondta Eric. Láttam rajta, hogy nagyon el van keseredve.
-Eric...-mondtam és megsimogattam a vállát. A fiú azokkal a gyönyörű barna és most könnyes szemeivel rám nézett. -Menj haza. Ott kell lenned Molly és a kisgyerek mellett...
Eric a fejét ráza.
-Nem megyek haza. Összevesztünk és különben is 20 éves vagyok, Molly meg 19! Még nem akarok gyereket.-jelentette ki határozottan.
-Ugye, ezt nem gondolod komolyan?-kérdeztem döbbenten.-Most rögtön pakolj össze és menj el Mollyhoz! Nem hagyhatod, hogy most egyedül! Gyere!-rángattam fel a kanapéról...

-Addig légy jó, nem sokára jövök!-puszilt meg Eric, mielőtt beszállt a gépbe.
-Persze, jó leszek!-bólintottam.-És mondd meg Mollynak, hogy gratulálok!
A srác még utoljára megölelt, aztán otthagyott a termál előtt. Még megvártam, hogy Eric beszálljon, aztán küldtem Mollynak egy üzenetet, hogy Eric elindult. Már a főbejáratnál jártam, mikor megérkezett a válasz. Úgy megtorpantam, hogy a mögöttem jövők eldobták a csomagjaikat. Molly üzenete rövid és tömör volt:
Du kan vinka adjö till honom för evigt då!  (Akkor örökre búcsút inthetsz neki!)
A tesitanárunk eldobná az agyát, hogy milyen gyorsan értem vissza a termálhoz. Az ajtót éppen egy hölgy zárta be.
-Várjon!!!!!-kiabáltam utána,de már későn. Az ajtó zárva volt.
-Kérem! Nyissak ki! Az egyik utas nem mehet el!-magyaráztam.
-Sajnálom,de nem nyithatom ki az ajtó, ha már egyszer bezártam.-mondta.
-De kérem!!! Nem engedheti el! Ha most elmegy,már nem látom többet,sőt szerintem más se fogja! Kérem!-könyörögtem.
-Sajnálom,de a repülőgép elindult. Már nincs visszaút!
Lehajtottam a fejem és sírva fakadtam. Nem tudom,hogy Molly mit akar Erickel,de jót biztos nem. Akkor az is tuti kamu volt,hogy terhes! És én mondtam,hogy menjen el.... Bedőltem Molly aljas trükkjének! Megkérdeztem Molly-t, hogy ezt hogy érti?  Pár perc múlva jött a válasz...  "Eric megszűnik létezni..."
Na,ezt volt az a pillanat,mikor eldobtam a telefonom. Nem, Molly nem ölheti meg Eric-et,biztos nem úgy értette. Írtam neki,hogy meg akarja ölni Ericet,vagy mi? :D  De tényleg,csak poénból....  De a válasz elég komolynak tűnt: "Igen... :@"........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése