2011. szeptember 24., szombat

46.fejezet

Tudjátok... Molly feladta magát! Vége van! Megszabadultunk tőle...
Rájöttem,hogy mi volt tegnap az a fura álom... Annyira megijedtem,hogy elájultam és Molly ezt látta és nem tudott megölni. Szóval itt vagyok... Élek és virulok!
Július közepe van... Még majdnem egy hónap a suliig! Te jó ég...

Valamelyik este ültem a nappaliban és gépeztem,mikor megcsörrent a telefonom. Nem ismertem a számot...
-Szabó Anikó!-mondtam.
-Szia Ani,itt Geszti Péter!-üdvözölt a mentorom.
-Oh,szia!-köszöntem.-Mi újság mostanában?
-Lenne egy nagyon fontos kérdésem!
-Mondd csak!-kértem és aztán örömömben akkorát sikítottam,hogy Eric kirohant a fürdőből.
-Mi történt?-állt meg előttem zihálva.
-Köszönöm szépen,persze,hogy vállalom!!!-mondtam Péternek.
-Rendben,akkor fontos,hogy holnap reggel 8-kor ott legyél!-figyelmeztett.
-Semmiképp nem kések...-mondtam és letettem a telefont.
Eric ott állt előttem. Gondolom magyarázatott várt. A nyakába ugrottam és elmondtam a nagy hírt:
-Én leszek az X-faktor egyik mentora!!!-mondtam.
-Te jó ég! Ez komoly?-kérdezte Eric.
Bólintottam,aztán megint megöleltem a fiút...
Ez hihetetlen!

Másnap reggel Erickel megálltunk az RTL klub székháza előtt. Mellettünk sikítozó jelentkezők kértek autogrammot és közös fotót. Hát igen,ez van,ha híres az ember...

Este hullafáradtan estem az ágyra. Fáj a fejem... Túl sok jó és túl sok rossz hangot hallottam ma,szóval pihennem kell....

---------------------------------------------------Eric------------------------------------------------------

Ani teljesen kidőlt. Nem is csodálom ennyi munka után! Még csak fél 9 volt,de hagytam aludni.
Olyan 10 körül megszólalt Ani telefonja. Gyorsan felkaptam,nemhogy felébredjen.
-Szabó Anikó telefonja?-szóltam bele.
-Öööö,hello itt Nagy Ádám. Anikóval szeretnék beszélni!-mondta.
-Sajnos most nem tudom adni,adjak át neki valami üzenetet?-kérdeztem.
-Hát igen,kérdezze majd meg,hogy lenne-e majd kedve valamikor eljönni velem mondjuk moziba...-kicsit ledöbbentem.
-Persze,átadnom!-vágtam rá és lecsaptam a telefont.
Nagy Ádám... Ismerem őt valahonnan! Ő lenne Ani amerikai barátja?
Nem,nem adom át az üzenetet! De akkor Ani rájön... Nem mehetnek el! Mert,mert.... jaj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése