2011. szeptember 5., hétfő

2.fejezet

Mikor kinyitottam a szemem egy ismeretlen plafont láttam... Felkeltem és csodálkozva néztem,hogy egy kórházi ágyban fekszek.Mellettem Geszti Péter ült és elmosolyodott,mikor látta,hogy felkeltem.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Elájultál,drágám...-felelt.-És kórházba hoztunk.
Ezen csodálkoztam,mert soha nem ájulok el,még a legnagyobb stressztől sem.Bár,ha belegondolok,annyira fáradt voltam,hogy nehéz volt feldolgozni ezt.Nyertem....
-És jobb ha itt vagy,mikor közlök veled valamit,nehogy megint elájulj!-folyatta Péter.
-Jaj,nem szoktam elájulni,csak max 2 percig sokkban vagyok-mondtam.
-Román zeneszerzők hívtak tegnap,hogy látták az előadásod és van számodra egy számuk.-nem értem ettől miért ájultam volna el,de totálisan boldog voltam.-És ezt titokban kell tartanod márciusig... Te képviseled Magyarországot Bakuban az Eurovízión....
Ekkor már nem hallottam. Amint kiejtette a száján,hogy képviseled Magyarországot rögtön tudom,hogy az ESC-ről van szó.2 másodpercig ültem,aztán Geszti nyakába ugrottam és sikoltotni kezdtem... Én az Eurovízión???? Két nap alatt 2 álmom valósult meg! Nem lehet igaz!
Miután leszálltam mentoromról folytatta:
-Ez titok ne felejtsd el! És a számot is imádni fogod,teljesen a te stílusod! A címe Mr.Saxobeat. Anikó Szabó - Mr.Saxobeat Ez első saját dalod! Ha ma kiengednek,már a jövő héten felénekelheted és készül a videóklip majd májusban pedig ESC!
Hanyatt feküdtem az ágyon és elképzeltem,ahogy bemondják a nevem és énekelek és én is népszerű leszek.... Aztán becsuktam a szemem és megálmodtam,hogy nyerem meg az Eurovíziós Dalfesztivált....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése