2011. szeptember 14., szerda

25.fejezet

--------------------------------------------------Ani-------------------------------------------------------

Molly nem válaszol... Úristen! Mit történt????  Nem mehetek el megint Stockholmba,holnap suli és aludnom kéne,de nem tudok...
Pedig muszáj lesz,ajjj!

Ez ébresztőm csengésére keltem. 6.30 van. Alig aludtam vagy 3 órát...  De muszáj suliba mennem. Tehát felöltöztem és elindultam az iskolába.

Mikor beléptem a terembe, 4 legjobb barátnőm a nyakamba ugrott. Annyira jó őket újra látni, csak az a baj, hogy túl fáradt vagyok ahhoz,hogy kinyissam a szemem.
-Mi a baj?-kérdezte Blanka az arcomat fürkészve.
-Nem aludtam sokat...-feleltem.
-Izgultál?-kérdezte Emily.
-Nagyon-feleltem őszintén. Igen,gondolkodtam rajta, hogy elmondjam-e nekik, hogy mi történt, de Gréta anti Saadeista, Mia túl Saadeista, Blanka és Emily pedig szeretik Ericet, szóval inkább hanyagoltam. Egész nap meséltem nekik (szegény Gréta már ki volt, ha meghallotta Eric nevét)...
-És mondd már, Eric mikor jön?-kérdezte Mia.
Megfogott, erre nem voltam felkészülve... Mit mondjak? Hogy soha többet,mert lehet, hogy már nem is él???
-Ani?-nézett rám azzal a kis kutya arcával. Ez nem fair! Ennek mindenki bedől!
-Na jó!-néztem körül, aztán belekezdtem: -Mia ne akadj ki,de lehet...hogy Eric soha többé nem...-itt elakadtam. Nem akartam elmondani nekik,de már késő volt visszaszívni.-Add ki albumot, mert elege van, hogy úgyis csak letöltik a számokat,szóval csak számai lesznek a Saade Vol.2 után...
Mind a négyen furán néztek rám.
-Ez most hogy jött ahhoz,hogy Eric mikor jön Mo-ra?-kérdezte Blanka. Hát ezt a csaj nem lehet átverni...
-Ja!-csaptam a homlokonra.- Nem tudom talán a jövő héten, remélem ma tudunk beszélni.
Láttam,hogy Blanka még mindig nem hisz nekem,de nem kérdezett többet. Az egész napot együtt töltöttük,mert már sokszor nem tehetjük meg... Elvégre is, már csak 2 hétig vagyunk osztálytársak...
Délután,mikor mentünk haza,Blanka félrehívott.
-Szóval mi van?-kérdezte.
-Mivel mi van?
-Hát Erickel...
Nem tudtam mit válaszolni,csak az igazat...
-Figyelj,van egy kis gond vele... Kérlek ne emlegessétek,mert nagyon rosszul esik...-szomorodtam el.
Blanka megölelt és folytatta:
-Megígérem,nem piszkálunk vele,amíg nincs minden oké...
-Köszi-mosolyodtam el, aztán hazamentem.
Nem kötött le sem a gépezés,sem a tévézés,csak Ericre tudtam gondolni. Vajon hol lehet? És mit történt vele? A neten még nincs kint a halálának dátum, sem a híre, szóval még él valahol... Legalábbis remélem.

Egész éjjel az ágyamban forgolódtam. Többször is felkeltem megnézni a telefonom, de semmi. Annyira izgultam. Felkeltem és benyomtam a gépem, hogy megnézzem van-e valami hír Ericről...
Egyből azt egyik legjobb sztáros oldalt nyitottam meg, ahol az első cikkre kattintottam... (Nagyítsátok ki,hogy olvasható legyen!)
Mikor Molly szavait olvastam, tudtam, hogy Eric már nem élhet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése