2011. szeptember 16., péntek

32.fejezet

Nem tudom mi történt,miután az ajtóban összeestem,de arra ébredtem,hogy Eric mellettem ül egy kórházi széken és mikor kinyitottam a szemem,szorosan átölelt.
-Megint elájultam?-kérdeztem álmosan.
.Megint?-nézett döbbenten Eric.
-Ja,mert már elájultam egyszer az X-faktor után és egyszer az ESC-n.-feleltem.-Pedig soha nem szoktam elájulni...
Kopogtak az ajtón. Egy nővér lépett be az ajtón.
-Hogy van kisasszony?-kérdezte.
-Már jobban-válaszoltam.
-A doktor úr szeretne beszélni önnel!-mondta.-Ezért kérem az urat,hogy távozzon!
-Kérem,hadd maradjon velem!-könyörögtem.
-Sajnálom,de nem maradhat! A doktor úr külön kérte,hogy egyedül legyen!
Eric odahajolt hozzá és megpuszilt.
-Kint leszek és ha van valami,akkor jövök!-mondta és kiment a nővérrel együtt.
Kb egy perc múlva a doki lépett be a szobába és bezárta az ajtót. Aztán szomorúan leült az ágyamra.
-Kiderült,hogy mi okozza ezt a sok ájulást-mondta,nem túl boldogan. Éreztem,hogy valami nem stimmel. Felültem az ágyban és érdeklődve figyeltem az orvost.
-Túl sok minden változott meg az életedben ezalatt a 2 hónap alatt... És a stressz miatt a szervezeted összeesik néhány órára és ezek elő is fognak még jönni,ha nem változtatsz!
Nem akartam elárulni valamit,de most muszáj lesz! Pedig reméltem,hogy erre nem kerül majd sor...
Még talán tavaly történt valamikor a nyáron...  Miával repülőre szálltunk és elmentünk Malmöben,Svédországba. A dátumra is emlékszem...

2011.augusztus 24, Malmö:
-Úristen! Annyira izgulok!-mondta Mia.
-Én is!-feleltem remegve.-Életem első Eric Saade koncertje!
Tudjátok én nem egy olyan meglátok egy sztárt és sikítok egy hatalmasat,csak kultúráltan örülök. De mikor megláttam Ericet a színpadon,mégis sikítanom kellett.

És ezután a show után ki ne sikítana????? Hihetetlen volt... És akkor történt velem először,hogy elájultam...
És aztán mindig,mikor Ericet megláttam valahol énekelni,mindig elájultam. Az első eset,hogy nem estem össze az az ESC-n történt,mikor behúzott a megbeszélésre. Mert akkor annyira le voltam döbbenve,hogy nem volt erőm elájulni.

-És mit mond doktor úr,ha az a valami vagy valaki eltűnik az életemből,akkor többet nem ájulok el?-kérdeztem.
-Valószínűleg igen...-felelte az orvos.-De ha nem akarsz megszabadulni tőle,akkor erőt kell venned magadon,hogy nem ájulj el,ami nem egyszer,de a sok ájulás nem tesz jót a te szervezetednek.
-Köszönöm-hajtottam le a fejem és hallottam,hogy kimegy.
Nem akarok Eric nélkül élni... Akkor teljesen tönkre menne az életem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése