2011. szeptember 8., csütörtök

13.fejezet

-Ez első szavazóink Dánia!-mondta a műsorvezető.-Jó estét a dánoknak!
-Hello Európa!!!-mondta a dán zsűri.-Dánia első 7 szavazata!
Hát nem voltam benne....
-8 pontot kapja.... Észtország!-hurrá,hurrá! na tovább....
-10 pontot kapja.... Svédország!!!-kérem,kérem!!!! Ericék hatalmas ordításban törtek ki... Kérem Dánia,legyen izlésetek!!!!!
-És végül a 12 pontot kapja.......... MAGYARORSZÁG!!!!!!!!!!!!!-ez az!!! akkorát sikítottam,hogy egész Európa hallotta... (mármint tv-n keresztül....)
És aztán sokáig kaptam a max pontokat,Eric is kapott jó sok pontot,de a reklám szünet előtt az állás ez volt: Magyarország: 166 pont, Svédország: 142 pont, Románia: 86 pont és stb. A szünet alatt az egyik műsorvezető interjút készített velem...

-24 ponttal vezetsz most,hogy a 43 országból 29 lement... Mit érzel?

-Hihetetlenül örülök! Annyira jó érzés,hogy tetszett Európának az előadáson...

-Mihez kezdessz,ha nyertél?

-Először is csapok egy hatalmas bulit,mindenkivel,aki itt van! És visszamegyek a suliba. Még tanulok és jövőre gimi szóval...

-És zeneileg...?

-Mindenképp kiadom az első albumom és szeretnék egy duettet a kedvenc énekesemmel...

-És ő ki?

-Majd az ESC után elmondom...

-Hát akkor hajrá,szurkolunk! Visszaadom a szót!

-Márcsak néhány ország maradt hátra,jöjjön akkor Magyarország!
Kérem ne adjatok Ericnek,lécci ne!!!!
-Jó estét Európa,itt Magyarország! Anikó büszkék vagyunk rád!!! Nézzük az első 7 országot....  Svédország nincs ott.... Huh,még!- 8 pontot kap.... Románia! - Huh -10 pont.... Azerbaijannak! - még egy huh,kérem ne,kérem ne!!!!- És 12 pont....... A popból készült srácnak! Eric Saade Svédország...... !!!!!
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!-kiáltottam fel,de mindenki felém fordult,még a kamerák is. Hupsz!
-Mi volt ez Anikó?-hallottam a műsorvezető hangját.
-Mi?-kérdeztem ártatlanul.
-Ez a kiáltás?
-Ja,semmi csak miután kiáltottam,eszembe jutott,hogy rám nem szavazhatnak,szóval....-hazudtam.-De nem nagyképűségből,csak.... áh,mindegy!-fordultam el.
-Oké,akkor folytassuk...
És Eric csak jött fel és fel... Az állás Mo. 210 pont és So. 208 pont. Az utolsó ország következik... Azebaijan. Tudni kell róla,hogy ránk tuti nem szavaznak... Nem az ő világ a számom,sajna....
-Hello Európa!!!!!!-köszönt a finn zsűri.-Izgalmas az állás az élmezőnyben! Nézzük a pontokat! - Sem Eric,sem én nem voltam benne.... - 8 pontot kap..... Írország! A következő a 10 pont,amit nem más kap,mint...  SVÉDORSZÁG!!!!!!!!!!!!!!! 
Eric és csapatai tapsolt és ordított,biztosak voltak benne,hogy nyernek. Sajna én is....
-És a 12 pontot kapja,mint Azerbaijan kedvence..... (Gondolom a törökök...) csak mondom,hogy ez megtisztelő.... (Ez nem értettem,mi megtisztelő? Úristen! Az,hogy????)







      MAGYARORSZÁÁÁÁÁG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Úristen!!!!!!!! Nyertünk!!!! A magyarok életében először!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jézusom.........  Asszem elájulok!
Köszönömmmmm.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése