2011. szeptember 8., csütörtök

11.fejezet

Úristen! Ez elmúlt pár napban annyira nem volt időm semmire.... Egész nap csak próba,próba és próba. Hát igen... Már nem kaptam többször agyrázkódást,úgy döntöttünk kivesszük a szaltót. Márcsak 3 nap és döntő... Ja tényleg nem is mondtam,idén annyira szerencsés vagyok,hogy engem húztak ki a "Nagy Öt" egyikének szóval csak a döntőben lépek fel. Hála istennek! Ma van a második válogató,ma lép fel:

1.Észtország
2.Bulgária
3.Olaszország
4.Dánia
5.Anglia
6.Finnország
7.Izrael
8.Románia
9.Norvégia
10.Spanyolország
11.Szerbia
12.Oroszország
13.Moldova
14.Franciaország
15.Hollandia
16.Írország
17.Görögország
18.Belgium
19.Örményország

Ennyi... Ja és a "Nagy Öt": Magyarország, Németország (hurrá), Svédország (még nagyobb hurrá), Szlovákia és Azerbaijan. Szóval jó napom lesz...

Nem is voltam ott ma mert gyakoroltam a számot és nincs is mit mondanom... Még nem láttam Eric-et próbálni és tudni akarom,hogy milyen az előadás,mert úgy rakom össze szombatra a miénket. De mákom van,mert én leszek az utolsó..... 15.-ként lépek fel és Svédország a 14.... Huh! Most megyek,mert gyakrolnom kell nagyon sokat még és ááááá,izgulok..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése