2011. szeptember 12., hétfő

22.fejezet

Annyira elfoglalt voltam mostanában,de megérte! Elkészült az albumom..... A címe: Nem adom a szívem...
Csupa pop szám és a kedvencem a Big Love,amit Erickel énekeltünk fel. 10+1 szám van a lemezen, itt az album borítója:



Itt a dallista:

1. Don't Give My Heart (Nem adom a szívem - angol változat)
2. Never Dance Alone
3. Big Love ft Eric Saade
4. Mr.Saxobeat
5. Senki
6. Tale Of Tomorrow
7. Lonely Angel
8. Wanna Be My Boyfriend?
9. Ez+Az ft. Geszti Péter
10. Lover Enemy
10+1. Jag ger inte mitt hjärta (Nem adom a szívem - svéd változat)

És igen, megtanultam svédül! Annyira fura nyelv... De mindegy, eggyel több nyelven beszélek. Próbáltam rávenni Ericet, hogy tanuljon meg magyarul, de valamiért nem akar. Mindegy, legyen, ahogy ő akarja.
Tudjátok ez a nagyon sok minden, ami velem történt, mind nem volt egy hónap! Sajnos.... Holnap vissza kell mennem a suliba. Nem mondom, hogy nem akarok, annyira jó lesz mindenkit újra látni, csak... korán kelés, korán fekvés... Szóval értitek. Mondjuk tanulni már nem kell, mert 8. második féléve elég laza. Csak azzal vagyok bajban, hogy Eric addig mit csinál? Már hetek óta Magyarországon van és mindig velem volt, de a suliba nem jöhet velem. Majd ki találok valami. Még este írtam 3 legjobb barátnőmnek, Blankának, Emilynek, Grétának és Miának. (Nem barátság szerint vannak sorban... ABC szerint) És majdnem egyszerre érkezett 5 SMS. Válaszoltam a 4 barátnőmnek és furán néztem az utolsó SMS-t. Svédül volt, de nem Eric küldte. Próbáltam lefordítani, de nem értettem minden szót. Megkerestem Ericet, aki éppen a PS2-n játszott.
-Eric, lécci fordítsd már le nekem ezt az üzenetet. A srác kikapta a kezemből a telefont. Aztán döbbenten néztem rá, mert azt mondta, hogy Basszus!... MAGYARUL!!!!!!  Láttam rajta, hogy ő is meglepődött azon, hogy magyarul káromodott.
-Sokat hallottam már ezt a szót...-magyarázkodott, de utána elterelte a témát.-Ez egy svéd SMS.........
-Molly!-mondtam kissé dühösen.
-Igen-bólintott Eric szomorúan.
-Várj, honnan tudja a számom?-kérdeztem.
-Amikor a múlt héten hazamentem pár cuccomért, találkoztam Mollyval az utcán.Nem is köszönt, csak kitépte a kezemből az telómat és elrohant vele.-mondta.-Aztán útol értem, eldobta a telefonom és elszaladt... Nézd, berepedt a képernyő-kapta elő az iPhoneját. És tényleg! A szép, fehér iPhone képernyője bal oldalt meg volt repedve.
-És mit írt?-kérdeztem.
-Miért nem nekem írta?-hajtotta le a fejét Eric.
-Mi a baj?-guggoltam le mellé.
Eric felnézett rám és láttam, hogy egy-két könnycsepp legördül az arcán.
-Ugye, nem leszel mérges?
-Annyira gáz?
-Aha-felelte.
-Megígérem, hogy nem.-mosolyodtam el, de aztán az a mosoly gyorsan lehervadt az arcomról....
-Molly terhes.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése