2011. szeptember 26., hétfő

49.fejezet

-Öööö, szia!-köszönt Ádám.-Megkérdezhetem, hogy mit csinálsz itt?
Nem tudtam mit feleljek... Szóval csak a számat húztam.
-Értem-mondta a srác és elindult kifelé.
-Várj!-szóltam utána, mire megfordult.-Kérlek, Aninak ne szólj!
-És miért ne?-mosolygott gúnyosan.
Nem... ez nem lehet! Ezt a mosolyt én már láttam valahol. És nem is olyan rég...
"-Hát te meg mit csinálsz?-kérdezte gonosz vigyorral az arcán Dominik."-jutott eszembe.
-Mert tudod, hogy nem helyes!-mondtam őszintén.
-Még meggondolom!-legyintett, aztán kiment.
Óvatosan kinéztem. Láttam, hogy Ani az ajtó előtt várakozott és Ádám odament hozzá.
-Minden oké?-kérdezte.
-Persze! Gyere menjünk...-nyújtott kezet Ádám és Anival kézen fogva elindultak hazafelé...

--------------------------------------------------Ani-------------------------------------------------------

Már este fél 12 volt, mikor megérkeztem. Eric már pizsiben nézte a tévét.
-Milyen volt a film?-kérdezte.
-Nagyon jó...-ültem le mellé.-Mit nézünk?-kérdeztem feldobódva.
Eric furán nézett rám.
-Mi az?-kérdeztem.
-Semmi, semmi, csak nem tudom, most olyan boldog vagyok...-magyaráztam.
Igazából tényleg nagyon boldog voltam. Ádám tök jó fej volt! De a jobb ha pár dolgot inkább nem mondok el Ericnek...
Hirtelen megszólalt az asztalon a Why Do We Need Fashion?!, úgyhogy gyorsan felkaptam.
-Tessék?-szólam bele.
-Szabó Anikó?-kérdezte egy ismerős hang.
-Én vagyok!
-Szia! Itt Hajdú Péter, tudod Frizbi!-mondta.
-Persze, hogyne!
-Szeretnélek holnaputánra meghívni a műsorba. Tudod, beszélgetnénk az X-faktorról, meg minden!
-Komolyan?-hülledeztem.-Hát persze, ott leszek!
-Rendben, köszönöm!-tette le a telefont.
Eric elröhögte magát.
-Mi az? Most meghívtak zsűrizni a Megasztárba is?
-Haha, marha poénos!-nevettem.-Elkísérsz vasárnap a Frizbibe? Én leszek a sztárvendég...
-Gratulálok!-nyújtott kezet Eric.
-Oh, köszönöm!-ráztunk kezet, aztán mindketten elnevettük magunkat.
Szóval, akkor vasárnap.... Még soha nem voltam ilyen beszélgetésen! Remélem nem égek majd be.... :/

(És Anikó még semmit sem sejt, hogy miért hívták oda....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése