2011. szeptember 22., csütörtök

43.fejezet

Hiába ráztam a kaput,nem nyílt ki... Jaj,a kulcsok! Elvették a börtönben.
-Emily!-fordultam a lány felé.-Segítek felmászni és gyorsan nyisd ki!
Emily bólintott és bakot tartottam neki,így átmászott a kerítésen és kinyitotta a kaput.
A bejárati ajtó zárja kattant és Ani rohant ki,az ajtót becsapva maga mögött.
-Futááááss!!!!!-kiabálta és mindkettőnket kilökött az ajtón.
Egy pillanatra visszanéztem és láttam,hogy az ajtót Danny töri át. Most már értem,miért kell futni!
Szóval mindhárman elrohantunk az éjszakába....

Olyan 7 utcával arréb megálltunk végre megálltunk.
-Mi történt???-kérdezte Emily.
-Ez a kutya,egy robot!!!-lihegte Ani.-MEG AKAR ÖLNI!!!!!
A csajok pont háttal álltak,de én láttam közeledni a vörös szemű kutyát,aminek a szeme lézersugarakat lövelt ki. Milyen okos ember tud összerakni egy ilyen kutyát????
Nem tehettünk mást,tovább rohantunk. Ilyenkor már senki nem jár az utakon és szembe volt az autómosó,szóval berántottam a lányokat a kapun és befogtam a szájukat.
Hallottuk a kutya lépteit,ami kb 10 perc ott keringett,aztán továbbment. Ani óvatosan kinézett és mondta,hogy tiszta a levegő...
Kiálltunk a kapu elé és el kezdük faggatni Anikót:
-De hát miért akarna meg ölni?-kérdeztem.
-Ez egy robot-kutya és aki a szülinapomra küldte,az meg akar ölni...-lassított a végére Ani.
Komolyan ilyen hülyék vagyunk??? Vajon ki akart megszabadulni tőlem és amíg nem vagyok ott megölni őt???
-Molly!-mondtuk egyszerre.
-Úgy látszik pont végszóra érkeztem...-hallottunk a hátunk mögül egy hangot.
Megfordultunk és ott volt Danny,a robot-kutya és mellette gazdája maszkban és egy láncfűrésszel a kezében??? (Lehet,hogy sokat GTA-zok,de azért ennyit nem!!!)...

--------------------------------------------------Ani-------------------------------------------------------

Ismeritek a GTA San Andreast? Az az öldöklős és lövöldözős játék,amivel Erickel szoktunk játszani.....
Na most tisztára olyan érzésem van,mintha benne lennék.
-Tudjátok...-lépett közelebb a lány.-Most van vége! Nem érdekel,hogy 2en vagy 3an vagytok,akkor is vége!
-Hé,nem tudom,hogy te ki a bánat vagy,de nem fogsz megölni minket!-emelte fel a hangját Emily.
-Oh,és ezt honnan veszed drágám?-vette le a maszkot a fejéről.
-Onnan,hogy ez már a 3.kísérleted,szóval tuti nem sikerül!-mondta Emily.
-Figyi,hagyd!-súgta oda neki Eric.
-Nem!!!-kiabált Emily.-Nem fogom hagyni! Molly nem gondolod,hogy ez már felesleges?
-Idefigyelj,te kis!-mordult fel Molly és megint közelebb jött.-Már 2x megpróbáltam megölni Ericet! Szóval ha jól tudom,itt nálatok a 3 az igazság,úgyhogy most sikerülni is fog!!!-indította be a fűrészt.
Mindhárman hátráltunk.
-Danny kapd el őket!-mondta Molly.
És akkor nagyon fura dolog történt.... Danny két lábra állt és emberré változott. Ha nagyon pontos akarok lenni, Danny Saucedo, a svéd énekes állt előttem.
-Igenis Molly!-mondta és elővett a zsebéből egy mini stukkert.
Emilyvel hátráltunk még egy lépést,de Eric nem mozdult,és Danny odaállt vele szembe a fejéhez tartva a fegyvert...
-Danny!-mondta Eric remegve.-Danny,nem emlékszel rám? Én vagyok az Eric, az egyik haverod!
-Már hogyne tudnám ki vagy!-mondta dühösen Danny.-Miattad nem jutottam el az ESC-re megint! Kétszer is indultam a Melodifesztiválon és mindkétszer elvetted tőlem a győzelmet!
-Aha,értem!-mondta Eric ijedten,aztán jól tökön rúgta a fiút és elrángatott minket.
-Utánuk!-hallottam Molly hangját és hallottam,hogy utánunk jönnek.
Beszaladtunk egy erdőbe.
-Rendben! Ketten vannak,egyikünket nem tudják követni,ez valószínűleg te leszel Emily...-néztem barátnőmre.-És hozz segítséget! Be kell bizonyítanunk,hogy Molly a bűnös!
-Az meglesz!-vette elő Emily a telefonját és lejátszotta az a mondatot,amivel Molly elárulta magát: "Már 2x megpróbáltam megölni Ericet! Szóval ha jól tudom,itt nálatok a 3 az igazság,úgyhogy most sikerülni is fog!!!
-Mindig is tudtam,hogy okos gyerek vagy!-adott Eric egy barackot a fejére.
Közben hallottunk,hogy közelednek.
-Sok sikert!-fogta meg Eric a kezünket.
-Sok sikert!-mondtuk mi is,aztán három felé futottunk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése