2011. szeptember 6., kedd

3.fejezet

Pár hónappal később....

-Köszönöm,jó utat és sok sikert!-mondta a jegyszedő,mikor átadtam a jegyem. Hihetetlen,utazok Bakuba! Az Eurovízióra... Már sokan kívántak sikert,remélem az is lesz. Miután hazaengedtek a kórházból,2 nap múlva már Romániában voltam és felvettük a Mr.Saxobeat-et.A szám marha jó!!! (Hallgassatok bele!) És képzeljétek volt egy szavazás,hogy kinek a dala a legjobb.A végeredmény: Anikó Szabó - Mr.Saxobeat (Hungary) - 4.632.902 szavazat, Arash ft. Helena - Broken Angel (Azerbaijan) - 2.639.461 szavazat és Alexandra Stan - Energy (Romania) - 2.159.627 szavazat. Egész jó számok is vannak,de van jó bénák is. Egyedül Svédország és Moldova nem tudta eldönteni ki legyen a képviselő és majd én is csak Bakuban tudom meg.Szóval jól állok!
Felülünk a gépre (ja igen,Geszti Péter azóta is a mentorom,nem válok meg tőle...) és indultunk. Az az igazság,hogy annyira izgultam,hogy nem bírtam végig nézni egy filmet se DVD-n,mert van untam vagy el is aludtam rajta. Azaz az út eléggé uncsi volt...
Még mindig aludtam,mikor Péter felkeltett.
-Most szállunk le,kelj fel!
Kinéztem az ablakon.Még soha nem voltam keleten,de azért tetszett a látvány.A gép végre leszállt és mi is kiszállhattunk.Egy külön taxi várt rám,legalább is állítólag,mert mikor kiszálltam majd nem vagy 20-an a nyakamba ugrottak.De nemcsak magyarok voltak!Egy csomó más országból is.Mikor végre beszálltunk a taxiba,elindultunk a stadion felé.
Jó nagy! Mondhatom.... Nem is mertem belegondolni,hogy ennyi ember előtt fogok énekelni! Plusz Európa... jaj!
Már vártak ránk és bevezettek az épületbe. És akkor kaptam majdnem sokkott. Hatalmas ez az épület! Rögtön kiszúrtam a színpadot és azt néztem,hogy a koreográfiát kicsit meg kell változtatni,mert nem ilyenre számítottam. Azt hittem olyan lesz,mint Düsseldorfban,hogy van még egy kis rész,ami a kerek színpadhoz kapcsolódik és úgy lett megcsinálva. Úristen,még ez is!
-Please everybody! Go to the backstage to talk about the rules!-mondták a bemondóba. (Kérek mindenkit,hogy menjen a színpad mögé,hogy a szabályokról beszélhessünk!)
-Menj csak én is megyek,amint tudok csak el kell intéznek valami!-veregetett hátba Péter.
Én meg elindultam hátra. Mindenkivel akartam találkozni,és akiket szeretek azoktól autogrammot kérni meg egy közös fotót. Tudtam,hogy Alexandrával,Lenával és Arashal mindenképpen akarok. Amikor a folyósón mentem,véletlen neki mentem valakinek. Nem figyeltem,hogy ki volt az csak gyorsan bocsánatot kértem és már mentem is tovább,amikor utána kiáltott,hogy:
-Nothing! (Semmi!)
Hirtelen megtorpantam.Ismerem ezt a hangot.Ez a hang,úristen tényleg azé,akire gondolok?Éreztem,hogy mögém lépett.Megfordultam és elállt a lélegzetem és csak egy valamit tudtam mondani:
-Eric Saade???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése