2011. szeptember 14., szerda

26.fejezet

Nem tudom,mikor sikerült végre álomba sírnom magamat,de biztos későn volt,mert reggel annyira fáradt voltam,mint még soha... A csajok már biztos olvasták,mi történt Erickel,mert reggel,mikor beértem mind vigasztalni próbáltak,még Gréta is! De nem sikerült nekik... Még az utolsó 5-ös matek dogámnak sem tudtam örülni. Suli után korán hazamentem és pihentem egy kicsit. Eric számokat hallgatva feküdtem az ágyamban,mikor akkorát dörgött az ég,hogy frászt kaptam. Ja,már esőt mondtak... Hurrá,még egy dolog,ami miatt nem tudok majd aludni. Szóval tovább feküdtem az ágyamban. Éppen a kedvenc számom, a Killed By A Cop ment. Ám mikor meghallottam,hogy Eric azt énekli,hogy Killed... megint sírva fakadtam.
A szám még nem ért véget,mikor teljes sötétségbe borult a ház. Áramszünet... Mondtam már,hogy immádom... (kár,hogy írásnál nem érzitek a cinikus hangsúlyt) Annyira féltem! Kerestem egy lámpát,de pechemre sehol nem volt,szóval a telefonommal világítottam.
Így ületem a sötétben és a telómon hallgattam tovább a zenét. Aztán hirtelen lehalkítottam. Kopogtak??? De ki kopoghat ilyenkor? Este fél 11-kor? Óvatosan az ajtóhoz mentem és kilestem a kis ablakon,hogy ki az,de nem láttam senkit. Már megnyugodtan,hogy csak képzelődtem,mikor újra kopogtak.... Most már jól hallottam,hiszen itt álltam. Próbáltam halkan eltekerni a kulcsot,de az csak nem akart halk lenni...
Mikor kitártam az ajtót,hatalmas villám csapott be nem messzire és az utána következő dörgést a sikolyom nyomta el....
Hatalmasat sikítottam. A földön ült valaki. Azért láttam,mert pont villámlott. A kezében egy kést tartott és tiszta vér volt mindene.... Kis híján elájultam,mikor az alak megszólított.
-Ani,nem félj...-mondta elhaló hangon. Felismertem a hangot,de azt hittem képzelődök.-Én vagyok az........ Eric!-mondta.
Gyorsan felkapcsoltam a villanyt és akkor már láttam. Eric a küszöbünkön feküdt,élet-halál között. Tényleg volt egy kés a kezében és mindene csupa vér volt. A srác nyakába borultam.
-Úristen Eric!-sírtam.-Ne hagyj itt kérlek!-behúztam a fürdőbe. Csupa sár és vér volt szegény. Segítettem bemászni neki a kádba és ruhástól elmostam. A lábából még mindig folyt a vér szóval ráfeszítettem egy fáslit,hogy elálljon és odaadtam pár cuccát,amit itt hagyott.
Miután átöltözött,egy meleg tea mellett elmesélt mindent. Hogy Molly mit művelt vele, meg hogy mindenki az hiszi,hogy eltűnt... Igazából,miután kiugrott az ablakon pont a szomszéd gumimedencéjébe esett,így nem esett baja. Azt is elmondta,hogy azért vérzik a lába,mert Molly eltalálta még mielőtt kiugrott volna. Aztán különböző raktár kocsikban jött el Magyarországra.
-Mert még el akartam búcsúzni.... mielőtt meghaltam volna.-suttogta. Odamentem hozzá és szorosan megöleltem. Annyira örültem,hogy nem esett baja! Már mit esett,de itt van. Itt van...velem!
-Tudod,Molly keresni fog és ez lesz az első hely,ahová indul...-mondta.
Tudtam jól. Persze,szóval el kell tűntetni.... Ekkor jutott eszembe valami hihetetlen jót ötlet,de Eric élete teljesen megváltozik ezáltal,inkább mondva eltűnik a földszínéről....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése