2011. szeptember 28., szerda

50.fejezet

Kicsit beteg lettem tegnap, ezért nem mentem be a válogatásra… Azt mondták, hogy most az egyszer kibírják nélkülem. Viszont ma el kell mennem a Frizbi-be. Már készen voltam és Ericre vártam. Mikor elkészültünk beültünk Eric kocsijába és elindultunk.
Ez a hely hihetetlen jól néz ki! Legalábbis kívülről… Az egész hatalmas volt és bevallom, nem szoktam nézni a műsort, akkor láttam meg, hogy lesz élő közönség is. Még 10 percem van, szóval elvégeztem a szokásos teendőimet, aztán beálltam a színfalak mögé.
-És 5,4,3,2,1!-mondta az operatőr.
-Jó estét kívánok mindenkinek!-köszönt Hajdú Péter a nézőknek.-A mai első vendégem Szabó Anikó, aki nem csak a tavalyi X-faktort nyerte meg, de még az idei Eurovíziós Dalfesztivált is… És most ő lett a 2012-es X-faktor egyik mentora! Köszöntöm a műsorban Szabó Anikót!
Beléptem a helyiségbe, ahol mindenki tapsolt. Integettem párat, aztán leültem.
-Szóval kezdjük a legelején! Hogy kezdődött minden! Mesélj a múltadról és, hogy kerültél az X-faktorba?
-Hát a gyerekkoromról azért nem szeretnék beszélni, mert azzal csak untatnék mindenkit…-nevettem, bár igazából hazudtam, mert nem akartam beszélni róla.-Hát az X-faktorba úgy kerültem, hogy már a 2010-es után láttam, hogy néhány versenyző milyen karriert futott be, például Wolf Kati, és én is meg akartam mutatni, hogy mit tudok! És hát… Ezt!
-Mit éreztél, mikor kimondták a neved?
-Az az igazság, hogy pont gondolkodtam, hogy biztos nem nyerek! Túl fiatal vagyok meg a másik versenyző sokkal jobb, mikor a mentorom éljenezni kezdett és akkor megtudtam, hogy nyertem…
-És mikor az ESC-t megnyerted?
Na erről pont nem akartam beszélni… Igazából tudjátok mit gondoltam, csak Ericen járt az eszem.
-Boldog voltam! Tudtam, hogy már kicsit nemzetközibb sztár lehetek.
-Akkor most térjünk végre a lényegre!
És most kezdett nekem bűzleni a dolog…
-Miután megnyerted a dalfesztivált, történt valami számunkra érthetetlen dolog!-mondta és elindított egy videót.
A videón éppen a Huvudvätare-t énekeltem, és az utolsó mondatnál Eric odaállt mellém. Elénekeltük az utolsó „Jag är en huvudvätare” –t és Eric megcsókolt…
Tátva maradt a szám. Nem néztem meg soha ezt a videót. És nem véletlen!
-Meg tudnád ezt magyarázni nekünk?-mosolygott.
-Hát tudja!-kezdtem.-Igen, Eric tényleg megcsókolt! De ez egy baráti csók volt, amit nem tudtunk után megmagyarázni mindenkinek!
-És akkor mi volt ez?-indított el egy újabb videót.
Ezen éppen a szekrényből másztunk ki Erickel és Molly állt előttünk. Aztán egy hatalmasat kevert le a lány Ericnek. Hátranéztem, ahol Eric a színfalak mögött állt. Teljesen le volt döbbenve.
-Hát igen! Ez a lány Eric barátnője…-magyaráztam.-És hát ő is félreértette ezt a dolgot…
-Akkor lenne egy utolsó kérdésem még ezzel kapcsolatban! Te és Eric Saade?
Úristen… Ez egy lehetetlen kérdés! Tudom, hogy Eric belém van zúgva és most akkor mondjam az, hogy „Hát nem, csak barátok vagyunk…” nem tudom, Eric megint elszomorodna. Félve hátranéztem, de a srác megrázta a fejét. Értem…
-Nem, nem… Mi csak összebarátkoztunk…
Hajdú Péter bólintott.
-Akkor Ádám?
Majdnem lefejeltem az asztalt. Hogy és mikor és honnan???? Jaj!
-Hölgyeim és uraim! A reklám után minden kiderül, addig is köszöntsék a stúdióban Anikó barátját, Nagy Ádámot!
Hogy mi???? Ádám integetve jött be hozzánk és leült mellém. Fél kezével átkarolt, és belekacsintott a kamerába. Aztán elkezdődött a reklám…
Azonnal ledobtam magamról a kezét.
-Mit művelsz?-kérdeztem.
-Majd meglátod!-mosolygott és aztán megpuszilt. Ellöktem magamtól és gyorsan megfordultam. Eric már nem volt a helyén… Meg akartam keresni, de elkezdődött a műsor…
-Drága Szabó Anikó!-mondta Hajdú.-Az utolsó kérdésem! Ádám? Vagy Eric?
Össze-vissza kapkodtam a fejem, azt hittem megint elájulok, mikor a világítás kialudt, a kamerák még forogtak és aztán megszólalt a Big Love….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése